solutia

Cred ca am gasit solutia la problema din postul anterior. Am stat azi la plaja si m-am gandit (ei bine, da, la plaja, caci am avut o zi libera si asta imi doream cel mai tare sa fac in ziua mea libera) la diverse metode de uitare. 🙂 Am ales-o pe aceasta 😉

Iar cel mai bun tonic e chiar muzica… tonifianta.

Deci… „tot inainte!!!”, cum spune cam in fiecare zi seful nostru de la Faro (e deviza lui) , fara sa stie ca repeta formula comunista care mi s-a intiparit bine pe creieras din vremuri binecunoscute.Intr-o zi insa am sa-l informez, ca sa-i stric bucuria 🙂

„Tot inainte” sa fie! 🙂

6 gânduri despre „solutia

  1. mimi spune:

    ador melodia asta 🙂

  2. Adela spune:

    Blogul tau imi face pofta de Portugalia…

Lasă un răspuns

