ce-a mai facut coryamor

Dragul meu jurnal, te-am lasat balta in ultima vreme. Dragele mele bijuuri, ati ramas piese de muzeu sau idei care-mi plutesc in jurul capului si se roaga sa le dau forma pamanteasca. Dragii mei cititori, v-ati plictisit sa tot intrati aici si sa constatati ca nimic nu s-a schimbat: Coryamor face „alte chestii”…

Coryamor a avut in vizita doi prieteni dragi, aceiasi pe care i-a vizitat la Birmingham anul trecut. Ea s-a plimbat cu ei, a vazut meciuri de fotbal, a fost la plaja, a luat cine si pranzuri, a jucat carti, a baut bere, a barfit, a ras pana a cazut de pe scaun, apoi s-a intristat cand i-a dus la aeroport, vineri dimineata.

Coryamor se duce in fiecare zi la  munca (da, inca e o noutate pentru ea, sa iasa din casa si sa mearga intr-un birou) si petrece cateva ore bune printre politisti in civil, care nu sunt ceea ce par. Nu e chiar CSI New York, insa e multa munca si destul de multa adrenalina. Si prieteni noi. Acolo ea a descoperit o politista innebunita dupa cercei si bratari si care plange cand citeste Peixoto. Asa face ea: plange. In timpul liber, prinde infractori sau pur si simplu ii urmareste.

Tot la Faro Coryamor a descoperit ca anumite lucruri nu se schimba niciodata si ca asta o cam sperie. Dar Coryamor nu se plange, ea se bucura ca traieste si se intristeaza ca uneori nu traieste asa cum are chef.

Pe langa aceste activitati interesante si rapitoare de timp (sau „castigatoare de timp”), Coryamor are in vizita rude din indepartatul Mozambic, venite in vacanta. Ea vine la 7 pm de la munca si se prabuseste pe scaunul din fata mesei de cina, apoi face conversatie pana pica de somn. Adica destul de devreme.

Coryamor se trezeste mai nou la 7 sau la 8 si, de unde credea ca nu va supravietui acestui program inuman🙂 , s-a obisnuit pana la urma si nu se mai plange.

Tot Coryamor isi neglijeaza prietenele, treburile domestice, pe care tot spera ca i le va rezolva un inger sau chiar Mos Craciun, si chiar clientele. Dar ea tot spera sa dureze putin aceasta faza neglijenta. Asa zicea si acum doua luni, insa…

Coryamor a facut multe poze in ultima vreme, pe care nu-si aminteste pe unde le tot salveaza, prin urmare le gaseste doar cand nu mai are nevoie de ele.

Coryamor se duce acum sa termine ceva de lucru si asteapta ziua de luni, cu adrenalina respectiva. Apropo, cine vrea un inel cu adrenalina? (oare ce culoare o fi?)

13 thoughts on “ce-a mai facut coryamor

  1. Lady Io spune:

    Mi-era dor de Coryamor🙂
    Dar ma bucur ca sunt toate bune si ca serviciul este cu adrenalina si cu oameni prietenosi.

  2. rontziki spune:

    Atâta timp cât te simţi bine, cât le faci cu plăcere şi ai oameni dragi lângă tine, toate astea sunt câştigătoare de timp🙂
    Adrenalina…hm…tre’ să fie ori roşie ca focul, ori un curcubeu de culori taaari! :))

  3. coreamor spune:

    lady io: si mie mi se face dor de voi🙂
    rontziki: da, ce fac, fac cu toata placerea si ma intereseaza. adrenalina trebuie sa fie rosie, da🙂 rosu turbat.

  4. Vaca Verde spune:

    ti pup! bestiala pagina de jurnal, multam!
    ha, tare, auzi, inel cu adrenalina… da’ un inel cu haos nu stii sa faci? vreau io unu’ , te rog! astept pana iti vine fo idee🙂

  5. Bafta maxima in noile (si mai vechile :P) indeletcniciri!🙂

  6. Adriana spune:

    Haha! Si eu care imi tot reprosam ca nu mi-am mai pus amprenta cam de mult pe aici…😉 Ma bucur ca esti bine si ca ai un lucru care te scoate din casa… Vreau si eu!!!!🙂
    De cand tot sper ca mai reusim sa vorbim dar inteleg ca deocamdata nu sunt sanse. Oricum, importante e ca esti bine.
    Spor la lucru si succese in tot ce iti pui in cap.
    Te pup

  7. Zazuza spune:

    inelul cu adrenalina eu il vad de culoare violet😀. altfel, suna interesant ce faci tu🙂. pupici multi si fara adrenalina😉

Lasă un răspuns

