inelul bunicii

Exista undeva o bunica foarte chic, tanara la suflet si la accesorii, careia ii place floarea-soarelui. Mai exista si niste nepoti care o adora si i-ar face toate poftele🙂 Asa se face ca a aparut pe lume inelul de lemn cu floricica-invartitoare-dupa-soare: inelul bunicii.

Ca un facut, ieri, pe plaja cea blonda si roscata, am fost comparata cu o floarea-soarelui, caci ma invarteam cam ca respectiva floare, incercand sa captez un maxim de atentie din partea astrului fierbinte. Si chiar am reusit🙂

Toata admiratia mea pentru bunica cea moderna! Sper ca floricica sa o incalzeasca si sa-i duca o raza de bucurie din Portocalia.

8 thoughts on “inelul bunicii

  1. imi face placere sa vad ca iar te-ai apucat de treaba🙂 inelul e foarte frumos si se potriveste cu vara..deci….bine ai revenit! 🙂

  2. Zazuza spune:

    ce frumos si solar!

  3. Foarte draguts😉

    Off topic, felicitari pentru 7-0 cu Coreea de Nord de ieri!😀 (nush daca te pasioneaza fotbalul, pe mine da :D)

  4. coreamor spune:

    @mihaela, zazuza: multumesc! am fost cumva fortata sa revin🙂
    @blonda de la marketing: mare rezultat, dom’le!!!! din pacate nu am vazut jocul caci eram la lucru, auzeam doar urlete la intervale anormale (goooooooool). nu ma pasioneaza fotbalul, dar vad cu placere jocuri de calitate.🙂 sunt stelista, apropo!

  5. r spune:

    e bine sa te mai forteze …nepotii🙂 nororc cu bunica, uite ce inel fain a aparut🙂 se multumeste tare tare. aduc vesti de la bunica cat de repede🙂

  6. DIANA DOBRE spune:

    Buna,

    Urmaresc blogul tau de o perioada, imi place f mult si am vrut sa iti spun asta.
    Am si o intrebare pentru tine, fara suparare. Eu as vrea sa vin impreuna cu sotul meu in Portugalia, sa ne mutam cam intr-un an sau 2 si am avea nevoie de niste sfaturi, cum ar trebui sa procedam cum sa cautam d munca, unde sa cautam o locuinta.Macar cateva sfaturi.
    Sper sa nu te deranjeze intrebarile mele.
    Iti multumesc mult.
    Diana

Lasă un răspuns

