OMAGIU

S-a stins un geniu al literaturii, a murit José Saramago. Sunt trista.

6 thoughts on “OMAGIU

  1. Sa ii fie tarana usoara!Io nu l-am descoperit de mult dar m-am indragostit imediat de el…o mare pierdere intr-adevar 😦

  2. Adriana spune:

    😦 Um Mago da palavra! Sunt foarte trista si fara cuvinte… Numai acum 2 zile m-am apucat sa citesc „As Pequenas Memórias”… culmea ironiei, chiar ma gandeam ca era nascut in 1922, ca in noiembrie ar fi implinit 88 de ani si ma gandeam ca poate va trai ca Manuel de Oliveira si ne va delecta cu multe alte romane geniale… Ca ieri sa aflu ca s-a dus!!! Que descanse em paz!

  3. Dragos Voicu spune:

    Offff! Si mie imi pare tare rau! De-abia am aflat… Acum cateva luni am citit „Eseu despre orbire”….Mare pierdere…Ma gandesc acum ca si Marquez e destul de batran…Cred ca Peixoto e destul de afectat.

  4. Dragos Voicu spune:

    Am citit ca a fost incinerat si ca jumatate din cenusa a fost dusa in satul natal si cealalta depusa la radacina unui maslin de la resedinta sa din ile Canare…
    Am mai citit ca: „ziarul Vaticanului, l-a criticat dur, sâmbătă, pe scriitorul decedat doar de o zi pentru romanele apocrife Evanghelia după Isus Cristos şi Cain.”….Halal biserica!

Lasă un răspuns

