vcb

Am revazut de curand, cu mare drag, unul din filmele care m-au incantat in ultimii ani. Vroiam sa il vad impreuna cu R., care nu-l vazuse, si am reusit. Ne-am decis sa mergem la Barcelona impreuna, sper sa nu ramana doar un vis… De mult timp imi doresc sa vizitez Barcelona si stiu ca nu e departe, trebuie doar sa ma decid si sa gasesc starea de spirit necesara. Abia astept.

Cat despre film, e adorabil, chiar daca nu imi place Woody Allen (regizorul) ca personaj, nu imi place si basta! Actorii s-au nimerit sa fie dintre preferatii mei (pe Javier Bardem l-am admirat in mai multe filme si imi place foarte tare, e un actor cu foarte multe fatete si in plus e tare sexy, Penelope Cruz e extraordinara – nu ma mir ca l-a incantat mult si pe Almodovar) iar pe Scarlett Johansson o admir de cand am vazut Fata cu cercel de perla).

Un film despre relatii si schimbare, despre arta si iubire. Si despre Barcelona, nu?

12 thoughts on “vcb

  1. Rodica spune:

    Vazut,placut,adorat Woody Allen!

  2. mihaela patrascanu spune:

    e extraordinar filmul…si mie mi-a placut la nebunie.

  3. Lady Io spune:

    N-am vazut filmul. Dar am vazut Barcelona🙂, mi-a placut.

  4. rontziki spune:

    Actorii sunt şi dintre preferaţii mei🙂 Filmul mi-a plăcut pentru cum au jucat şi pentru Barcelona, dar nu m-au convins f tare ideile…Admit că orice e posibil şi că sunt oameni care ar putea avea reacţiile şi sentimentele din film, dar, fiind mai dintr-o bucată, ca să zic aşa, nu m-a atins suficient🙂

  5. cheriero spune:

    As vrea sa vad si eu filmul. Cred ca o sa-mi placa.

  6. defythewind spune:

    Nu prea imi aduc aminte de Barcelona din filmul ala…si nu mi s-a parut ceva extraordinar. Dar nu vreau sa-ti stric cheful, pur si simplu nu e pe gustul meu. Nu sunt innebunita nici dupa Scarlett, desi mi s-a parut fantastica in Lost in translation. Sau poate nu e vina ei, ci Sophia Coppola e mai aproape de sufletul meu decat Woody.

    Oricum, planul e grozav. Have fun!🙂

  7. coreamor spune:

    defythe wind…mda, ar mai fi la mijloc si starea de spirit, si bagajul pe care il purtam si care reactioneaza atunci cand vedem ceva (sau ascultam). dar tu stii asta… eu asa functionez.
    eu am vazut boema in filmul asta (una asa, mai moderna), firea complicata a spaniolilor sau a latinilor in general, m-au amuzat situatile, m-am recunoscut in vicky si nu mi-a placut neaparat🙂 desi nu trebuie sa ma identific cu personajele ca sa imi placa un film… mi-a placut atmosfera si imi place sa vad filme si sa citesc carti cu oameni care fug de canoane, intr-un fel sau altul. mi-ar placea sa pot fugi si eu.
    ar fi multe de spus…
    a! iar javier bardem seamana bine cu un baiat de care m-am indragostit la un moment dat, in viata mea.🙂
    a! si mie mi-a placut mult Lost in translation

    • defythewind spune:

      Fug de reguli, dar nu sunt neaparat mai liberi. Scena in care Vicky e aproape impuscata mi se pare de un sarcasm fantastic. Un fel de interventie divina, de parca ar fi avut nevoie de un semn – Girl, wake up! You have everything but madness😀

  8. coreamor spune:

    de acord, e chiar ca un semn😉 toti avem nevoie la un moment dat

  9. Cory, si eu simt exact la fel despre woddy allen, desi filmele lui sunt ok daca nu-l si vad pe el in ele.🙂 Mi-a placut si mie filmul, foarte interesant, iar Barcelona… ah, Barcelona…..🙂 Da, merita vazuta neaparat, cat mai repede. Eu m-am indragostit de orasul acela. Dar, cum spuneai, starea de spirit conteaza mult, daca nu e cea care trebe, mai bine mai amani

  10. ce trio genial! si Barcelona. ce locatie… ooof, visez de cativa ani sa merg acolo…

  11. r spune:

    noiembrie, s-a hotarat, oki? Barcelona here we come….several months later😀

Lasă un răspuns

