apus

Incercand sa gasesc partea buna in faptul ca intr-o seara am pierdut un tren de la Faro pana la Albufeira, am facut niste poze frumusele (de fapt m-am urcat in trenul gresit, care mergea in directia gresita, si mi-am dat seama de asta prea tarziu ca sa il prind pe cel care imi trebuia si suficient de devreme ca sa nu ma trezesc la frontiera cu Spania, si chiar nu aveam ce face acolo, in ziua aceea…). Am asteptat deci alt tren, la 8 seara, ocazie ca sa prind un apus superb in timp ce eram in tren. Am facut aceste poze cu telefonul, pe fereastra trenului in mers, si sunt uimita ca au iesit!

6 thoughts on “apus

  1. mihaela patrascanu spune:

    vai is superbe…da ce telefon ai?:))

  2. coreamor spune:

    Nokia 5800😉 care e bun la toate🙂

  3. Vaca Verde spune:

    vai, ce nebunie de cer! superbe poze!
    tot timpul exista si o parte buna a lucrurilor ce ni se intampla😉

  4. Roseanna spune:

    vai, ce nebunie de cer! superbe poze!tot timpul exista si o parte buna a lucrurilor ce ni se intampla
    +1

  5. rontziki spune:

    Extraordinare pozele!!! Îmi plac la nebunie apusurile🙂

  6. coreamor spune:

    multumesc! ma mir si eu de ce frumoase au iesit, in ciuda conditiilor! si mie imi plac la nebunie apusurile, sunt mereu diferite, mai ales cand sunt nori.

Lasă un răspuns

