in sfarsit…

…am reusit sa „asamblez” um colier. Dupa un lung sir de zile fara nici un chef de bijuterit, azi, pe o caldura de 34º C si in asteptarea masinii care ma va duce la lucru (iar la Faro, din care mai am atatea sa va arat), am onorat o comanda a unei englezoaice, mare admiratoare a verdelui. Seamana cu un colier mai vechi, facut mai demult, dar ideea ca am reusit sa mai apuc iar e revigoranta. Sper sa ma tina.

Va doresc o saptamana pacifica!

One thought on “in sfarsit…

  1. Vaca Verde spune:

    wow, bine ai revenit cu bijuuri, imi era dor🙂

Lasă un răspuns

