faro

Acolo mi-am petrecut ultimele doua saptamani, aproape zilnic, chinuindu-ma si bucurandu-ma in acelasi timp, suferind si triumfand, tarandu-mi moralul pe jos si ridicandu-l dupa aceea, dupa caz.

Ieri am terminat lucrul mai devreme, mai aveam timp pana la tren, vremea era OK, aveam chef de mers singura prin oras, la intamplare. Cunosc Faro de vreo 7 ani, insa intotdeauna l-am asociat cu probleme si obligatii, cumva… Asa ca nu am facut „turism” acolo decat intr-o singura zi, in urma cu 6-7 ani. Nu e de ajuns, pentru mine… Ieri venise momentul. Am luat-o pe strazi la intamplare si am facut poze (cu telefonul). Am mers in nestire fara sa am idee daca ma indepartam cu mult de gara sau dimpotriva… Lipsa mea de orientare contribuie la astfel de confuzii… A fost bine. Cam de multisor nu facusem exercitiul asta, asa, fara griji sau fara graba. Am intrat prin biserici (va arat data viitoare ce am vazut), m-am holbat la vitrine, la usi frumos colorate, la felinare (doar ma cunaosteti), la trotuar, la oameni, la pomii superb infloriti, plini de flori albastre (cred ca sunt un fel de salcami, dar cu flori albastre), si nu m-am gandit la nimic (la ce bun?)

9 thoughts on “faro

  1. Vaca Verde spune:

    vai ce nebunie cu florile alea albestre… cata poezie in pozele tale…! si usile – inchise, dar atat de colorate… intr-un fel te invidiez, sa stii🙂

  2. coreamor spune:

    da…pacat ca nu aveam camera cu mine. cu telefonul pozele au iesit cam intunecate. dar asta e🙂 data viitoare va arat ceva SI mai frumos🙂 orasul vechi😉

  3. Zazuza spune:

    usile sunt impresionante! ce forma! ce culoare!

  4. Lady Io spune:

    Florile albastre sunt fenomenale. Nici nu par reale, atat sunt de frumoase!

  5. tetris spune:

    Totul e atat de „altfel” decat la noi. Imi place straduta din poza a 2 a. Ar trebui sa te (si sa ne🙂 ) plimbi mai des🙂

  6. Adriana spune:

    Draga mea, numai ieri am revenit din Portugalia…😦 E multa tristete in sufletul meu si mult dor… De ce am plecat de acolo??? Nu stiu.. Insa nu am reusit niciodata sa plec fara sa plang si nici ziua de ieri nu a fost o exceptie… Si la Lisabona erau in floare pomii cu flori albastre; am regasit Portugalia pe care o stiam, la fel de fascinanta… si o iubesc la fel de mult, poate si mai mult… Acum o revad in pozele tale… cu speranta ca, intr-o buna zi, am sa revin… Saúdade!!!

  7. coreamor spune:

    offff😦 ce sa zic… si mie imi pare rau. stii bine de ce ai plecat… te tragea o „ata” mai puternica in italia. dar tot e bine ca v-ati regasit (tu si portocalia), macar pentru putin timp,. te pup, nu mai fi trista!

Lasă un răspuns

