de prin gradini (II)

…caci nu v-am aratat inca toate floricelele care mi-au incantat ochiul si aparatul foto.

Celor care isi fac griji in legatura cu disparitia mea partiala de prin blogosfera, le spun ca sunt bine, insa ocupata si putin confuza. Voi reveni cu bijuuri, insa. Promit.

6 gânduri despre „de prin gradini (II)

  1. Enache Edir-Mihaela spune:

    Auzisem eu ca esti departe tare, da’ n-am stat niciodata sa ma gandesc cat de departe… Si uite ca descopar acum tot felul de lucruri minunate-tu si Portugalia, Dragos si cartea lui… Salutari de la Giurgiu!
    Edir

  2. Ciudata rau e viata! Mai auzim unii de altii prin cateva vorbe postate ici-colo, noroc cu Google-ul ca mai dam unii de altii 🙂 Va urez viata lunga ca sa mai avem timp sa amanam reintalnirea !

    • coreamor spune:

      🙂 adevarul e ca am comunicat ceva mai mult pe cand incoltise blogul cu Mauritius, incainte sa-l lasi in paragina. acum vad ca l-ai repus pe sina, bravo! mda noroc cu gugãlu’, sa-i dea Domnu’ sanatate… viata lunga, da, dar nu oricum, ci cu sanatate 😉

      • Edir spune:

        Salutareeeeee! Am vazut ceva legat de reintalnire? Oameni buni, se implinesc 20 de anisori de cand am terminat liceul… Poate crede cineva asta?
        Dat fiind ca locuiesc in urbea noastra draga de cativa ani buni -si-mi prieste- dati-mi vesti despre voi. Poate in vara lui 2013 ne vedem. Ce ziceti?

      • coreamor spune:

        haaaa o tin din surpriza in surpriza! 🙂 oameni buni, ce-ar fi sa-mi scrieti pe mail? 😀 bine te-am regasit, Edir. cred ca demult n-am mai vorbit. si da, mi-ar placea sa ne revedem. hai sa punem ceva la cale. daca avem contactele e mai usor. clarisa.v.lima@gmail.com scrie-mi tu ceva ca nu mai am mailul tau, te rog! te pup!!!!!!!!

Lasă un răspuns

