charity lunch – inca unul

Strecurata printre zile pline de harnicie si neliniste, ziua de azi a fost ca o oaza binecuvantata: libera, am petrecut cateva ore placute in compania Ralucai. Am fost la inca un pranz al grupului de doamne caritabile din Algarve. Prilej de mancarica buna si chic, de vin racoritor, de conversatie pe englezeste, de vanzare de bijuterii si de alte mici placeri, acest pranz se tine o data pe luna, la un restaurant frumos si spatios, mereu altul.

A fost placut si azi: pe langa faptul ca eram cu Raluca, mi-a placut si sa cunosc o doamna frantuzoaica, plimbata prin toata lumea, destul de in varsta, cu o carja sprijinita undeva in spatele scaunului. Nu mica mi-a fost mirarea cand m-a intrebat daca nu cumva joc tenis de masa, caci se cam plictisise sa joace numai cu baieti si barbati aici, prin Algarve!!!!!! Era dezamagita ca nu a cunoscut nici macar o femeie care sa joace bine si profesionist (ea fiind o fosta campioana in Franta). Nu am reusit sa-mi dau seama cum joaca doamna aceea tenis de masa cu problemele fizice pe care le are, insa m-am multumit sa nu intreb si sa imi amintesc ca exista oameni extraordinari pe unde nu te astepti.

Ne-am distrat si vizionand o parada de haine, prilejuita de patroana unui magazin de profil din Algarve. Modele au fost tot doamne mai in varsta, dar nu lipsite de eleganta. A fost placut…

6 thoughts on “charity lunch – inca unul

  1. mihaela patrascanu spune:

    oauuu…tu mergi la astfel de evenimente?nici nu mai stiam k exista,ce frumos e…parca e o fereastra inspre trecut.si ce doamne elegante..mai lipsea ceaiul servit in portelanuri englezesti:))

  2. defythewind spune:

    Terasa e superba. Tocmai mi-am dat seama… as avea mare nevoie de astfel de activitati relaxante. Cred ca ar trebui sa ma gandesc mai serios la vacanta…😀

  3. r spune:

    ah, parca ai pozat si pe o tante foarte gratioasa pe terasa,nu? hihi, imi era teama ca o sa pui si poza aia hihi. multumesc🙂 puup xxxx

  4. rely spune:

    buna.
    desi iti citesc blogul de mult nu am pus pina acum nici un comentariu.
    sunt indragostita de portugalia si de cite ori povestesti sau pui foto de acolo imi pierd minute in sir uitindu-ma la ele. In a 2a poza apare in spate un pom sau planta care face niste flori fucsia sau roz pe care il caut de mult sa aflu cum se numeste. In lisabona unde am fost eu erau la toate portile plini de flori superbe. ma poti ajuta cu numele lui?
    multumesc mult si mult succes in continuare cu ce faci si cu blogul.

  5. coreamor spune:

    rely, ma bucur tare ca pozele mele iti spun ceva…🙂 cred ca planta la care te referi e Buganviléa http://www.google.pt/images?hl=pt-PT&q=buganvilia&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=yNYATKe2KomV4gbBzdzLDg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CDIQsAQwAw
    ce zici? ea e?🙂
    mai treci pe la mine… cum in ultima vreme nu am mai avut…vreme de bijuterii noi, am sa tot pun poze😉

Lasă un răspuns

