intrebare

Va e dor de iunie?

20 thoughts on “intrebare

  1. mihaela patrascanu spune:

    vai ce le-as manca:))

  2. Vaca Verde spune:

    nu, de iunie nu imi e dor, dar de cirese daaaa!🙂

  3. rontziki spune:

    Superbe sunt!!! Şi grozavă idee ai avut, aşa-mi plăcea când îmi atârnam cireşele de urechi în copilărie…🙂

  4. cat sunt de reale….wow.

  5. LiaLia spune:

    Cireșele meleeeee!!!! Trebe să-ți mărturisesc ceva și sunt sigură că nu te vei supăra🙂 La ceva timp după ce am primit cireșele de la tine, s-a îndrăgostit o prietenă, ea chiar mare iubitoare de cireșe, de cerceii ăștia. Și i-am făcut cadou. Și s-a bucurat atât de tare!!! Așa că fapta ta bună am dat=o și eu mai departe🙂 Te pupez!

  6. coreamor spune:

    rontziki, multumesc… cu totii ne-am atarnat cirese la urechi la un moment dat🙂

    draguta lia, acestea nu sunt ciresele tale! ciresele tale aveau organza, nu satin!🙂 sunt cirese care seamana cu ale… prietenei tale! ai fost draguta sa-i faci cadou, dar tu ai ramas fara🙂

  7. defythewind spune:

    Ce rea esti, imi ploua in gura. Prima data am crezut ca sunt comestibile (stii ca am eu o problema cu margelele si bomboanele). Nu cred ca as avea curajul sa le port, totusi…

  8. cris spune:

    ce beton, am crezut ca is 4 real la prima vedere:)

  9. cris spune:

    am un cires mare mare acasa si inciresheste cam pe la sf de mai, iunie asa……tot timpul mi-e dor de el:)

  10. cat de frumosi si originali sunt!!! wow! sincer, imi vine sa i mananc

  11. Zazuza spune:

    ce pofta mi-ai facut! ciresele noastre sunt deja ca unghia de la degetul mic de la mana🙂. ha, si da, cred ca o sa iti mancam blogul pana una alta :D!

  12. Zazuza spune:

    auzi, si daca vreau si eu o perecheeeeeeeeee? cum facem?😀

  13. mimi spune:

    arata incredibil de reale🙂

  14. coreamor spune:

    zazuza, iti fac o pereche cu conditia sa nu o mananci!🙂
    mimi: asta era ideea!🙂 sunt totusi de lemn🙂 si au cotor hihi

  15. Zazuza spune:

    ah, daca sunt de lemn atunci scapa nemancate :D! cred ca-s cam atoase hahaha. dar de purtat vreau sa le port!

  16. coreamor spune:

    daca vrei sa-ti fac, scrie-mi un mail „oficial” si se rezolva😉

Lasă un răspuns

