chestii

Dupa o zi destul de anormala, incerc sa revin la coltisorul meu de normal, bijuurile mele dragi, remediu pentru activitatile stressante din timpul zilei.

Am gasit, intr-un fisier care se numeste „Chestii”, aceste mici poze, cu un set pe care cred ca nu vi l-am aratat, caci aproape uitasem de el (nu stiu cum) ,si pe care, cand l-am revazut, l-am admirat fara sa-mi dau seama ca eu il facusem. Cred ca l-am facut intr-un moment de „orbire”, dupa care l-am trimis imediat la Bucuresti, unde se afla si acum. Nu am apucat sa il pozez, mi-a facut aceasta favoare Maria, VV, favoare pentru care ii multumesc. Dupa ce mi-a trimis ea pozele, iar am uitat de set, l-am uitat in fisierul „Chestii”, cum va spuneam. Hm, ar trebui sa mai scotocesc, sa vad peste ce mai dau…

POST-SCRIPTUM: retrag ce-am spus mai sus, piesele din poze NU mai sunt in Bucuresti, adica sunt, dar nu mai sunt disponibile. VV, sa mai faci poze!!!🙂

6 thoughts on “chestii

  1. mihaela patrascanu spune:

    waw…seamana cu inelul pe care mi l-au ciordit:(unde le ai la bucuresti?imi plac…

  2. mihaela patrascanu spune:

    vezi poate poti face in asa fel incat sa ajunga la mine:))

  3. hihi, frumushenii🙂

Lasă un răspuns

