piese rare

Nu de bijuterii e vorba aici, ci de cantece mai putin cunoscute ale formatiei mele de suflet (una dintre ele), Phoenix.

Adica tot un fel de bijuterii, insa muzicale. Peste „Visina” am dat pe un album cu muzica cenzurata pe vremea lui C. N-o mai auzisem niciodata. Calitatea e nu cine stie ce, dar mie imi place. Ar fi trebuit sa faca parte din albumul „Cei ce ne-au dat nume”.

Mesterul Manole e si ea destul de rar auzita, aparuta in 1973 (nici nu ma nascusem🙂 ). Inca ma inchin in fata acestor minunati, care au transpus in muzica legende si ritualuri si le-au readus in atentia lumii si mai ales le-au  aratat tineretului sub o alta infatisare. Totul dublat de o buna cunoastere (erudita) a acestor rituri si figuri legendare. Covaci a petrecut  ceva timp in biblioteci, cu nasul in istorie, in culegeri de folclor si in bestiare, iar rezultatul e irepetabil. Pentru cine n-a avut ocazia sa citeasca acea carte a lui Nicu Covaci in care povesteste despre inceputurile trupei si despre viata de pe vremea aceea – o recomand. E un document al „epocii” si e si amuzanta, Covaci scrie spumos…

4 thoughts on “piese rare

  1. Alina spune:

    Phoenix, insa eu… Am auzit ca si-o reediteaza.

  2. coreamor spune:

    eu astept inca volumul 2…

  3. defythewind spune:

    Multumesc, nici nu mi-am dat seama cat imi era de dor…

Lasă un răspuns

