Zoomarine I

Am petrecut ziua de azi in aer liber, impreuna cu Raluca si pustiulica al ei, la centrul de biologie marina si parcul de distractii Zoomarine, aflat la cativa kilometri de casa mea. Mai fusesem acolo, dar e intotdeauna placut sa revii, caci e un spatiu variat, verde si populat cu felurite vietati care sunt foarte bine tratate. Pe langa mici spectacole cu delfini, lei de mare, foci, pasari tropicale si pasari de prada, se pot observa acvarii cu multe vietati marine si spatii ingradite cu pasari si reptile. N-am avut curaj sa pozez crocodilul🙂

11 thoughts on “Zoomarine I

  1. Rodica spune:

    Pe papagal il iau putin pt o vizita la mine…😛

  2. Rodica spune:

    Manca-i-ar mama dintisorii!

  3. Zazuza spune:

    ce frumos! mi s-a facut dor de o plimbare asa, de o zi… dar in vikend cica iar ploua😦

  4. tetris spune:

    Mi-a placut zoomarinul din ultima poza🙂
    Si broscutele!

  5. mihaela patrascanu spune:

    mie imi place specia aia de gasca:))

Lasă un răspuns

