peruzele

Inspirata de colier, Mihaela si-a dorit si cercei facuti din pietrele acestea minunate care sunt turcoazele sau peruzelele. Va mai aduceti aminte de cuvantul acesta, din povesti? „Avea ochi albastri ca peruzeaua”. Tarziu am aflat ce e de fapt peruzeaua si am fost putin dezamagita: credeam ca e un albastru intens si transparent. Dar nici asa nu-i rau, albastrul acesta care bate spre verde… Imi place mult turcoazul, si se pare ca si Mihaelei ii place🙂

Se spune ca piatra aceasta are numeroase virtuti curative si de protectie impotriva unor „rele” diverse (de gen invidie si altele…). Sa fie? Sa nu fie? Asta nu mai stiu. Sunt absolut convinsa ca pietrele au energie speciala si sunt sigura si ca putem fi influentati de aceasta energie, intr-un fel sau altul. Nu am studiat insa profund problema, poate ar trebui sa o fac intr-o buna zi…

12 thoughts on “peruzele

  1. Mihaela spune:

    Acuma vazui ca sunt nuante diferite, sau mi se pare mie?

  2. Mihaela spune:

    Vrui sa spui, deci, piatra colierului cu piatra cerceilor? Sper sa fie din cauza luminii…

  3. r spune:

    cum ziceam, draga🙂 , S. e raspunsul🙂 pana si la energia cu pietrele🙂 frumosi cerceii si colierul! imi plac mult mult!

  4. Lady Io spune:

    Dar daca invidia este starnita chiar de pietrele in cauza, mai au vreun efect?😀

  5. coreamor spune:

    au efect dublu in acest caz!🙂 ai grija si cu ce spui, ca energia asta se propaga si la distanta!🙂

  6. fff frumosi! deosebiti! si culoarea nemaipomenita! de design,….nu mai spun!!! super combinatie!!!
    *********
    inca ma intreb cum de ai gasit pozele…cum de ai stiut de ele..hahaha . te pup

  7. coreamor spune:

    🙂 multam! culoarea nu e meritul meu, restul insa…🙂
    **********
    pozele sunt pe blogul tau????????? asa le-am gasit, surpriza!🙂 sunt la vedere!

  8. mihaela patrascanu spune:

    vai draga mi-ai facut cercei???anumita pentru mine???vai…toata m-am emotionat:))

  9. mihaela patrascanu spune:

    m-am sifonat…credeam ca sunt unique:))

Lasă un răspuns

