agat sau carneol?

Zilele acestea au abundat tot felul de vesti si schimbari de drum, atat pentru mine, cat si pentru cei dragi, din jur. Chiar si asa, am incercat si chiar am reusit sa-mi intre pe o ureche si (cele rele) sa iasa pe cealalta, ramanand tot senina si pusa pe treaba, respectiv pe distractie, dupa caz.

„Metoda” mea nu se dezminte: saptamani la rand m-am uitat la niste pietre intr-o cutie, fara sa-mi spuna nimic, dupa care, intr-o seara, m-am repezit si le-am facut pe toate pandantive si cercei. Dupa care, a doua zi, pauza de inspiratie iar…🙂 dar nu mai conteaza, sunt multumita de ce a iesit, iar daca eu sunt multumita, e un mare pas inspre a-i multumi si pe altii🙂

Am lansat pe Facebook intrebarea despre piatra aceasta centrala pentru ca, spre rusinea mea, nu ii stiu numele si nici nu prea ma pricep… Am primit sugestiile „Agat” si „Carneol”. Deci va prezint pandantivul facut din Agat sau Carneol🙂 plus doua cristalutze in ton… plus sarma (din aceea „suflata” cu argint de spiridusii de la fabrica de sarma)

PS: arata frumusel si agatat de un lantisor de argint.

6 thoughts on “agat sau carneol?

  1. Ce pofta imi faci cu toate minunatiile pe care le faci!! Mai ales ca sunt moarta dupa asa ceva. Cand intru intr-un magazin de profil ies repede ca le-as cumpara pe toate si chiar nu e cazul. Am si eu cateva (destul de multe, adunate in timp) insa din pacate nu prea am ocazia sa le port, eu ma imbrac mai mult in blugi, tenesi si tricou. Dar imi plac de mor! Unul din motivele pt care imi place blogul tau🙂

  2. coreamor spune:

    multam!🙂 si eu tot adepta blugilor sunt, dar port oricum bijuterii… o camasa, medalion sau margele, balerini, un ineloi… si gata🙂

  3. cheriero spune:

    Foarte frumos pandantivul!… eu cred ca pietricica e carneol.

  4. Pe Gogu v-ati uitat ce zice el? Io nu m-am uitat si drept urmare in continuare habar n-am ce-i aia carneol, asa ca votesc pt agat😀

  5. coreamor spune:

    eu inclin din ce in ce mai mult spre carneol🙂 tot gratie domnului gogu image.

Lasă un răspuns

