curiozitate a naturii

Un peste care probabil purta ochelari inainte sa se sacrifice pe gratar…

9 thoughts on “curiozitate a naturii

  1. mihaela patrascanu spune:

    iacs…ce fiori…saracutzu!!

  2. mihaela patrascanu spune:

    sa nu imi zici ca l-ai mancat???

  3. Zazuza spune:

    asta ati mancat la cina cu wolfgangu’?!😀

  4. Zazuza spune:

    😀 vorba aia: „l-am mancat fript” hahahah

  5. alina spune:

    Nici n-am vazut ochiul. Nici macar n-am prins poanta:(( Farfuria aia arata ca visul unui gurmet intr-o zi ploioasa de aprilie, intr-un oras fara mare. Vreau sa maninc pestele ala – acum!

  6. coreamor spune:

    alina, il vrei cu ochi sau fara ochi? ca ti-l trimit prin posta hihi.

  7. alina spune:

    Aaa… daca stau si ma gindesc mai bine, fara. Cu ochi cu tot mi se transforma visul in cosmar:))

Lasă un răspuns

