eu si fluturele cu doua fetze

Mai multe s-au intamplat in ultimele zile, multe si variate, as fi vrut sa am timp sa vi le povestesc la momentul potrivit. Acum nu-mi raman decat impresiile, la rece, cumva… De povestit in urmatoarele zile.

Mi-am sarbatorit cei 35 de ani simplu, cu foarte putini prieteni in jur, dar ma bucur ca i-am avut. Fara excese, fara intamplari extraordinare. Dar placut.

Vremea e de noiembrie-decembrie, ploua insistent si tuna, e racoare si umezeala de vreo 4 zile, si se pare ca va continua asa. Noroc ca am avut saptamanele trecute, insorite, ca sa ne incarcam bateriile dupa cea mai nesuferita iarna din ultimii n ani. Si stiti cum imi mai incarc eu bateriile:

E un fluture cu doua fete, una zambitoare, alta ganditoare🙂

Pe o parte e soare, pe cealalta – muschi umed, catifelat.

Va place doza mea de soare? Altfel de soare nu mai am deocamdata, ca sa va arat…

PS: am actualizat paginile Pandantive, coliere si Inele de lemn. Asa, sa nu ziceti ca nu v-am spus🙂

3 thoughts on “eu si fluturele cu doua fetze

  1. r spune:

    FRUMOOOS!!!! aveam nevoie de soarele asta🙂 xo

  2. Zazuza spune:

    sper ca accepti urari si turta dulce virtuala pe post de cadou pentru cei 35 de ani si acum, cu intarziere🙂

Lasă un răspuns

