eu inelesc, tu inelesti…

Am avut un week-end ocupat. Vremea se apropie de ceea ce ar trebui sa fie in aprilie, vremurile raman insa aceleasi…

Am inceput sa simt si efectele bune ale articolului din Evenimenul Zilei: oricat de mult l-am regretat, acum imi face placere sa cunosc (de departe) persoane foarte simpatice care au ajuns pe blogul meu gratie acelui interviu. Nu pot decat sa spun ca tot raul spre bine🙂

À propos de cunoscut de departe, iata ce am facut pentru Mihaela, din Italia, care are si pandantivul acesta. Reactia ei a fost foarte entuziasta, caci e o impatimita a funditelor🙂 inelelor si a bijuteriilor, in general.

Grazie!

3 thoughts on “eu inelesc, tu inelesti…

  1. r spune:

    ah, numai ea??🙂

  2. mihaela patrascanu spune:

    da numai eu:)))grazie cara,sei un tesoro…..te chiero…

Lasă un răspuns

