dinheiro/bani/money

Mi-a revenit o idee pierduta exact in momentul in care venise. E ciudat? Asa cum a venit, asa a plecat. Noroc insa cu oamenii simpatici pe care ii cunosc datorita/prin intermediul blogului. Printre acestia, Adriana din Canada, care m-a intrebat despre moneda pe care o tineam pe deget in poza de pe pagina aceasta, crezand ca este un inel. Nu era inel, ci doar o idee de inel, in realitate fiind doar o moneda pusa la pozat.🙂 Imi propuneam sa fac un inel din monede vechi, insa de atunci am uitat cu totul, cum va spuneam.

A venit insa vremea sa-mi satisfac doua gusturi: cel pentru inele si cel pentru bani de colectie (am o multime, nu neaparat vechi – unii sunt, ci din multe tari). Din copilarie colectionez monede si bancnote (pe astea nu mai stiu unde le-am pus😦 ), si imi place sa le am. Stiu ca nu valoarea in sine ma impresioneaza, ci faptul ca sunt atat de diferite iar unele chiar frumoase, si vin din locuri in care mi-as dori sa ajung ca sa le vizitez.

Escudos, de exemplu, banii portughezi care au precedat euro, mi se par foarte frumosi. Cu un design frumos, cu simboluri legate de mare, descoperiri si descoperitori, la urma urmei poate chiar sunt politice, daca ne gandim bine🙂 ), mie una imi pare rau ca nu mai sunt in circulatie. Am pastrat insa monede portugheze si am de gand sa le transform in suveniruri, in masura in care va vor placea si voua, desigur… Cu trecerea anilor, valoarea lor va creste🙂, sunt piese de muzeu deja…

Iata moneda de 20 de escudos. Sper sa va placa la fel de mult cum imi place mie. Iar Adrianei, care mi-a readus ideea aceasta, dorindu-si o moneda cu capul unei personalitati, am sa i-o pun pe deget pe insasi Regina Angliei, dar pe aceasta v-o arat la timpul ei, pardon, la timpul Majestatii Sale…).

(ce post „zornaitor…)

16 thoughts on “dinheiro/bani/money

  1. Rodica spune:

    Imi plaaaaaaaaaaaaace inelul…cu cat il vinzi?😛

  2. earthwalker spune:

    ce frumos e banutul cu corabia

  3. coreamor spune:

    da, e frumos…e de 50 de escudos🙂

  4. coreamor spune:

    rodica… nu il vand cu 20 de escudos, e mai scump🙂 (8 €)

  5. coreamor spune:

    🙂 10 escudos?🙂

  6. coreamor spune:

    🙂 daca il vrei, al tau e! dar sa stii ca l-am purtat o data, azi! (sa incerc „marfa”)

  7. coreamor spune:

    🙂 adjudecat Rodicai! poc-poc!

  8. Rodica spune:

    Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!Tac-Tac!

  9. Larisa spune:

    Buna Clarisa,

    As dori o colaborare inter-bloguri daca esti de acord. As vrea sa public pe blogul meu articole scrise de tine despre Portugalia (istorie, turism, arta, politica).

    Daca esti de acord astept vesti de la tine pe blogul:

    nordiclarisa.wordpress.com

    Cu drag,

    Larisa

  10. Iulia spune:

    Frumos inelul. Tata are colectie de monede din diferite parti ale lumii si fiecare are istoria ei. Mi-ai dat o idee buna😀 :))

  11. coreamor spune:

    @buna, Larisa. ti-am trimis un mail. multumesc de propunere.
    @Iulia, ma bucur ca ti-am dat ideea🙂🙂

Lasă un răspuns

