trio

Ma uit uneori in urma si-mi dau seama cat de uituca sunt, tot uneori… Cum de-am uitat sa va arat colierul de mai jos, facut in urma cu o luna? Doar pentru ca l-am aratat prietenilor de pe Facebook…

Ca sa repar „greseala”, iata… sa vorbeasca poza:

Sper sa nu observe nimeni ca port un pulover intors cu fata in spate🙂 (ca sa fie gri fara model). Va asigur ca nu am iesit asa pe strada!

Alt lucru pe care nu l-ati observat si nici nu aveti cum: in spate, colierul e legat cu o panglica rosie, iar bilele sunt de lemn vopsit de mine.

Data viitoare, poate va arat si spatele puloverului, e simpatic..🙂

PS: am actualizat si stockul din Portocalia, am actualizat si stockul din Bucuresti, asa, ca sa stiti…

6 thoughts on “trio

  1. tetris spune:

    Imi place colierul, e vesel; sunt subiectiva, e normal, mie imi place rosu🙂

    Auzi, am si o intrebare: nu cumva porti pluoverul cu fata in spate?

  2. coreamor spune:

    doaaaamne, cat simt de observatie! sigur nu esti sherlock holmes, deghizat in tetris?🙂 ba da, port puloverul cum ai zis😀

  3. tetris spune:

    Multumesc. Sherlock Holmes e al doilea pseudonim al meu, oricine o fi fost domnul asta :))). Ma duc sa-mi cumpar o lulea😀

  4. coreamor spune:

    atunci nu esti sherlock, ca el avea o colectie de lulele (luleli? haha)

  5. tetris spune:

    Daca nu-s el, atunci cine oi fi? Cred ca am o criza de identitate🙂 (luleli e ok! sau o fi luleluri? :D)

Lasă un răspuns

