reduceri de primavara

Stiti ce-am mai facut azi? Mi-am adus aminte ca e primavara si ca o reducere de preturi prinde bine oricand la casa omului 😉

Asadar, am scazut preturile din Stockul din Bucuresti 🙂 Asa se procedeaza  primavara, eu parca asa stiam 🙂

Va reamintesc ca, daca va doriti o piesa facuta cu manutele mele, imi puteti scrie un email (clarisa.v.lima@gmail.com) ca sa va lamuresc ce si cum. Daca as fi in Bucuresti, mi-ar face placere sa ne intalnim si sa va arat personal „bijuurile”, caci uneori din poze nu-ti poti face o idee corecta… Am insa o reprezentanta de calitate in Bucuresti, prietena mea care are grija de „tezaur”.

Ce-am mai facut, pe langa reduceri? Hmmm… am citit Kurt Vonnegut, pe care nu-mi vine sa-l las din mana, m-am minunat de cat de repede se instaleaza primavara calduta, am incercat sa le indes in cap unor norvegieni ceva notiuni de portugheza (cu folos, as zice), am asistat la nasterea unui blog care va fi minunat si colorat, si pe care abia astept sa vi-l arat (nu, nu e tot al meu, ci al prietenei mele R) si am primit o veste buna de la o prietena buna, ce zic veste buna: extraordinara 🙂

E suficient…. Mai e si maine o zi…

9 gânduri despre „reduceri de primavara

  1. mihaela patrascanu spune:

    ok Scarlett…Vonnegut sa stii,e minunat…

  2. r spune:

    ce ma bucur!! vestile bune trebuie impartite sa se bucure si altii 🙂
    urmatorul lunch va fi in acelasi loc 🙂 din poze adicatelea, deci, succesul va fi garantat 🙂
    ma bucur ca iti place cartea 🙂 astept sa pomenesti si de

  3. r spune:

    ups…trimis din greseala 😀 ….noapte nedormita…..sorry

    continuare:
    sa pomenesti si de S. hihi

    mai bine nu mai zic nimic….astept sa imi termin cafeluta 🙂

  4. coreamor spune:

    pomenesc de S. cand va veni vremea lui, asa sa stii, Ralucuta-nedormita 🙂

  5. r spune:

    🙂 stiu si ca e cam controversata ”propunerea” 🙂 mai bine ramane intre patru ochi 🙂 …zic si eu dupa cafeluta hihi 🙂

  6. ggl spune:

    Ce ai citit de Vonnegut? Eu acum citesc „Bine ati venit printre maimute”.

  7. Iulia spune:

    Super! Cred ca esti printre putinele care face asta dar e o stragie ft buna de marketing.

    • coreamor spune:

      iulia, ma crezi mai subtila decat sunt 🙂 🙂 pur si simplu vreau sa fie mai acesibile, macar unele piese… am multe idei, trebuie sa circulam 🙂
      multam de vizita 😉

Lasă un răspuns

