cer portughez

E vremea sa merg inainte. Azi e cea mai calduroasa zi din anul acesta, sunt cel putin 22º C in Algarve. E suficient soare cat sa alunge orice fantoma…

Nu pot decat sa va multumesc voua, tuturor celor care mi-ati trimis mesaje de simpatie, doar pentru ca am fost suparata pe prostia din lume. Am fost si sunt foarte emotionata, nu-mi dadusem pana acum seama cator oameni le pasa de mine si de ce fac eu. Celor care nu ma cunosc, dar s-au lasat manati de intuitia lor si au crezut in cuvantul meu, le intind o mana extrem de prietenoasa si le multumesc din suflet! Celor care ma stiu mai demult, le transmit o imbratisare cat se poate de calda, pe langa multumiri…

Sa revin acum la ce stiu eu sa fac, ca sa va arat o alta bucatica de cer senin, pe care am facut-o la dorinta Alinei, mai intai clienta mea constanta, mai apoi prietena mea draga, cea care a plans ieri, pentru mine… Alina, iti trimit o bucatica de cer (portughez) cu fundita, asa cum iti place tie😉. Se potriveste cu Petic de cer, colierul tau…

Sa aveti o zi frumoasa, de sarbatoare!

10 thoughts on “cer portughez

  1. literelibere spune:

    multumim pentru urare🙂 bineinteles ca urarea e valabila si pentru tine. noi doua, azi, impartim acelasi cer si acelasi ocean, chiar daca suntem la multi km distanta. aici nu e la fel de cald ca la tine dar e o zi la fel de glorioasa🙂.

  2. coreamor spune:

    olá, litere libere! esti in leiria? caldas da rainha? mie imi place mult zona aceea, de cateva ori pe an merg acolo cu mare bucurie! oricum, te salut si eu!

  3. Lady Io spune:

    Draga Clarisa, sunt atatia oameni care iti sunt alaturi pentru ca esti o persoana buna, de a carei valoare iti dau seama cei care te cunosc chiar si putin.

  4. mihaela patrascanu spune:

    Clarisa imi face placere sa te vad din nou solara si optimista..intr-adevar esti o persoana speciala!!!

  5. coreamor spune:

    obrigadaaaaaaaaaa!🙂

  6. draga Clari, iti multumesc nespus pentru tot! si ma bucur ca au trecut norii in cele din urma…astfel, ai ajuns sa vezi ceea ce conteaza cu adevarat!

  7. caramica spune:

    Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat😦 Cel mai bine cred ca e sa nu iei in seama vorbele rele, ceea ce observ ca si faci🙂 Zile frumoase!

Lasă un răspuns

