mesaj

Rar ies din coltul meu ca sa fac pseudo-figura publica, iar de cate ori o fac, regret imediat. N-am avut de treaba si am acceptat sa raspund la cateva intrebari pentru Evenimentul Zilei: cum de-am uitat ca invidia tampitilor poate manji? Da, exista conationali pe care ii doare ce fac altii, care sufera probabil din lipsa de respect la ei acasa (sub papucul nevestei, cu copii care ii dispretuiesc, cu un sef care-i calca in picioare :)) si trebuie sa-si verse fecalele din cap pe cei din jur. Asa functioneaza omul prost si trebuie sa-l luam ca atare.

De aceea, imi iau angajamentul sa nu mai ies din spatiul pe care mi l-am creat pana acum, dintre prietenii care ma cunosc si ma apreciaza, ba chiar din comunitatea romanilor de pe aici, care ma respecta si pe care o ajut cum pot si cand pot. Faptul ca m-am simtit manjita de reactia unor cretini ma face sa-mi amintesc de ce am refuzat pana acum sa-mi dau numele publicitatii (in afara de copertele cartilor traduse, dar pe acelea cretinii oricum nu le deschid) pe care oricum nu o merit, in diaspora existand mii de oameni care au reusit sa se simta bine in tarile in care traiesc (ceea ce deranjeaza…)

Asta vroiam sa va spun: in ziua de Pasti, unii dintre voi incearca sa imi ia apararea, pentru ca se simt si ei murdariti. Va spun: nu plecati urechea, fiti pacifisti in ziua asta de sarbatoare, in care va urez pace si liniste!

PS: eu nu am citit decat primele 2-3 comentarii de acolo si nu voi mai citi nici macar unul si in nici un caz nu voi raspunde! faceti ca mine!🙂

48 thoughts on “mesaj

  1. mihaela patrascanu spune:

    bravo Clarisa…desi nu ar trebui sa te dezamagesti din cauza ratatilor,falitilor in viata…faci o treaba minunata si ceea ce conteza mai mult e ca ne umpli si pe noi de bucurie si emotii prin ceea ce faci!!!continua tot asa….Pasti fericit si tie!!!te pup..

  2. Vaca Verde spune:

    dap, din pacate despre orice ai vorbi, in presa romaneasca se ajunge tot la injuraturi si la scandal. vorbesc mai ales de blogosfera si presa online. ideea e ca te injura oricum, nu merita osteneala sa raspunzi. am citit si articolul si comentariile, cei care bat campii poti sa fii sigura ca nici nu au citit in totalitate ce ai spus.

    pentru mine a fost un cadou frumos interviul si sunt convinsa ca nu sunt singura!

    ps nu e exclus sa apara si aici postacii sa te injure, asa ca fii pe faza🙂

  3. earthwalker spune:

    si ei lasa comentariile deschise acolo, le-o fi facand bine la business? ma indoiesc. normal ca trec pe acolo tot felul.
    nici macar nu ti-au pus linkul ca lumea catre blog.

  4. r spune:

    si eu nu stiu nimic?? uha….😦
    poate mai bine….dar as vrea sa te citesc in interviu😡😡
    chiar e pace, lumina si liniste aici la tine🙂
    sper sa ramana asa…:) sa nu ajunga si aici ”cretinii” …uf

  5. Silvia spune:

    Stimata Clarissa, nu va faceti griji pentru niste ratati. In felul asta v-au cunoscut si oamenii, care o sa va aprecieze blogul. Si a insemnat mult sa vorbim cu traducatoarea cartii dupa care a fost facut filmul Orasul Zeilor, o sa incerc sa o citesc si in romana.
    Va impartasesc admiratia pentru Portugalia, m-am indragostit si eu de tara asta, am fost acolo 7 zile, si mai vreau sa merg. Ziceam sa ma retrag la pensie acolo, ca e frumos. Si ocean, si palmieri, si mancarea. tot mi-a placut!!

    Christos a inviat!

  6. tetris spune:

    Stiu ca nu are cum sa nu te irite comentariile acelea, dar gandeste-te ca sunt cativa rauvoitori care se baga in seama; scopul lor e sa te (ne, caci nu numai pe tine te-au enervat) irite. Sunt si astfel de oameni, ii cunoastem – frustrati, invidiosi, rai – trebuie ignorati. Nu te necaji din cauza lor, nu merita!

  7. Lady Io spune:

    Prea este plina de acesti „comentatori” a caror singura grija este injuratul. Este regretabil ca ceea ce a inceput ca ceva frumos s-a transformat intr-o mizerie din cauza unor cretini care viseaza la un minut de celebritate, poate.

  8. noi nu ti-am respectat rugamintea din PS! eu am citit toate comentariile, iar A., vazand cat de tare m-au afectat, a lasat si el un comentariu…in portugheza, ca sa inteleaga cine trebuie! sa stii ca suntem alaturi de tine! iar interviul a fost un prilej de mare bucurie! te pupam cu mult drag!

  9. ma repet si poate sunt plictisitoare🙂 e cat se poate de simplu: ignorand gloata de rauvoitori (incerc sa fiu eleganta) si facand in continuare aceleasi lucruri minunate, cu fruntea sus si cu aceeasi dragoste infinita pentru frumos, pentru Portugalia si pentru pamantul din care iti tragi seva!

  10. coreamor spune:

    da, asa am sa fac. nu mor caii cum vor cainii!🙂

  11. Rodica spune:

    Am citit articolul tau,dar si mizeriile…
    Fii tare!Multi nebuni frustrati pe lumea asta!Nu ascunde lumina ta sub obroc,cine nu te merita poate sta pe intuneric,dar nu pt ei luminezi tu…..
    >:D<
    Pasti cu mult senin!

    • coreamor spune:

      iti multumesc mult, Rodica! ma cam repet, dar imi vine sa va multumesc asa, fiecaruia in parte, pentru simpatia pe care mi-o aratati! am simtit multa prietenie azi, exact cand aveam nevoie! paste fericit!!!!!!!!!

  12. Adi spune:

    Buna Clarissa, am ajuns pe blogul tau dupa ce am citit articolul din Evz. Sincere felicitari pentru ceea ce faci, foarte bine ca ai acceptat interviul celor de la Evz pentru ca asa ii poti incuraja pe cei care vor sa-si construiasca un viitor in alta parte decat Romania. Nu te lua dupa parerile invidiosilor. Eu de exemplu, iti multumesc. Anul trecut am petrecut un semestru in Portugalia datorita unei burse Erasmus iar in vara acestui an voi incepe un Masterat. Chiar te admir si sper sa imi mearga cel putin la fel de bine ca si tie in tara portocalelor. Mult succes in continuare!! Paste fericit!

  13. rontziki spune:

    Întâi de toate Hristos a înviat! Şi nu lăsa un nebun frustrat, cum bine a zis Rodica, să-ţi strice dispoziţia din aceste zile…
    Draga mea, unii nu înţeleg cât de important este chiar pentru noi că mai sunt şi oameni care ne reprezintă afară prin muncă şi seriozitate şi că avem mare nevoie de astfel de ambasadori, că să zic aşa…Important este că cei mai mulţi dintre noi te apreciem, suntem mândri de ce faci tu şi de-abia aşteptăm ultima lucrare😀

    • coreamor spune:

      asa e, rontziki, nici macar nu trebuia sa ma doara capul, stiind ca va am pe voi!!!!!!! dar adevarul e ca nu sunt obisnuita sa se vorbeasca nici urat si nici murdar despre mine!!!! probabil m-am obisnuit prost!🙂
      te pup!!!!!!! multumesc!

  14. cristian spune:

    Am citit si eu povestea ta in Evenimentul zilei si apoi am ajuns la blogul tau, curios fiind sa aflu mai multe despre un roman (romanca) care nu face parte din tagma celor care au facut de ras numele din roman prin lumea larga. Acum, dupa ce am citit mesajul tau si pagina asta de comentarii, doar cateva cuvinte pentru tine: Felicitari pentru ceea ce ai facut pana acum si mult noroc in continuare! Cat despre comentariile rautacioase din Ev. zilei, hai sa fim seriosi si sa mergem mai departe: cat ai fost in Romania, chiar te interesa parerea unor primitivi? De ce te-ar interesa acum? Pentru indivizi ca astia, Napoleon este mai putin important ca Adrian copilu’ minune, iar Mona Lisa este un zero absolut in fata Oanei Zavoranu…
    In rest, toate cele bune si succes in continuare!
    Cristian

    • coreamor spune:

      cristian, sunt emotionata sincer de reactiile pozitive ale celor care nu ma cunosc, dar au avut curajul sa-mi ia apararea in fata „primitivilor”. ce ma sperie pe mine e ca exista asemenea indivizi si ma irita si faptul ca m-am lasat… iritata🙂 pana acum, iti spun sincer, nimeni nu m-a batjocorit, caci nu am dat nimanui motive pentru asa ceva. nici in portugalia nu mi s-a intamplat, toata lumea ma respecta. in fine… poate sunt eu prea sensibila🙂
      multumesc frumos de tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! toate cele bune si tie!

  15. Radu V. spune:

    @ Coryamor: Ei, ţi-ai găsit pentru cine să te amărăşti! Ştii doar că trollii, până la urmă, pierd🙂
    Paşti fericite!

  16. Radu V. spune:

    Hm. Aş zice „trollet”, dar e sigur un furculision suedez🙂

  17. mimi spune:

    ah, despre comentatorii de acest tip ar fi multe de spus dar nu merita atat de multa atentie. gandeste-te insa ca pentru fiecare om de acest gen exista alti 2-3 oameni normali care au apreciat ce ai avut tu spus.

  18. Andreea spune:

    Mai, Clarisa, ce naiba, ma superi! Am invatat eu despre tine citindu-te ca esti o persoana puternica. Nu baga in seama indivizii astia. Nu este vorba nici macar de frustrare sau rea vointa – ar insemna sa ii creditezi cu un nivel de dezvoltare care cu siguranta nu le apartine.

    Tu bucura-te de viata pe care ti-ai construit-o si care suna absolut minunat si tine pumnii celor care se straduiesc sa faca asta in tara.

    Pupaturi si abia te astept la berea aia in tara😀

    • coreamor spune:

      offf, gata, m-ati convins! asta mi-ar mai lipsi, sa te mai supar si pe tine!🙂 si sa nu mai bei cu mine berica aceea!🙂 merci merci merci!
      ce draguti sunteti cu totii!!!!!!!! sunt chiar atinsa la sufletel!!!! ce norocoasa sunt, de fapt!

  19. Liviu spune:

    Stima si admiratie pentru ceea ce ati facut si faceti. Quant aux „autres”, que puis-je dire? „Iarta-i Doamne, ca nu stiu ce scriu!” Salutari din Luxemburg si multe succese in continuare!

  20. Liviu spune:

    Clarisa draga,
    minunata coasta aia a ta, in Algarve. Am fost la Portimao, anul trecut, si am ramas foarte impresionat de tot si toate. Si mai ales de caldura oamenilor. A fost prima data de cind am plecat in lume, acum 20 ani, ca m-am simtit liber, gratie cumsecadeniei lor!!!!!!! Ce pacat ca salariile sint asa mici, ca m-as muta miine in zona…

    • coreamor spune:

      gata, Liviu, am „periat”😉 da, e minunata coasta. in momentul de fata salariile sunt si mai mici decat le stii, probabil🙂 nu prea au progresat in ultimii 8-9 ani🙂 mare pacat, intr-adevar. se vede treaba ca nu se poate sa ai totul intr-un singur loc…asta e…

  21. Liviu spune:

    Merci Clarisse!
    Plus je regarde tes bijoux, plus j’ai envie de tout laisser tomber ici et de m’installer sur ta côte merveilleuse! Tu es vraiment douée. Je suis plus qu’impressioné!
    A bientôt, sur ton blog.
    Liviu

  22. andreea spune:

    eh, eu am scris, ca prea revoltata am fost. inca nu mi-a aparut comentariul si ar fi de-a dreptul curios sa nu apara deloc.
    misogini, primitivi, vulgari si plini de venin. asta sunt.
    nu ma asteptam, dupa un asemenea articol care, sa fim seriosi, e atat de neutru incat nu as fi crezut sa supere pe cineva, sa apara asemenea comentarii.
    e socant.

    in fine..

    buna Clarisa!🙂

    imi pare bine ca te-am cunoscut, fie si asa.
    esti foarte norocoasa ca traiesti acolo unde-i soare, cald si bine, dar si eu sunt norocoasa sa traiesc unde politetea e la ea acasa, dar unde din pacate ploua foarte mult🙂

    • coreamor spune:

      buna, Andreea, iti multumesc frumos pentru interventia ta. sa inteleg ca esti in Anglia? si eu traiesc aici ca in Anglia, e plin de englezi care stau la soare ca soparlele🙂
      da, e socant. eu cred ca e un individ care are mari probleme cu femeile, le uraste pentru ca nu ajunge la ele🙂 de-aici restul… in fine. trist, trist…
      mai treci pe la mine, mai gasesti aici ceva soare, chestii colorate… uite, am fost si eu prin Anglia, vezi daca ai timp https://coryamor.wordpress.com/2009/12/07/anglia-prin-ochii-mei-ii/ https://coryamor.wordpress.com/2009/12/04/anglia-prin-ochii-mei-i/ https://coryamor.wordpress.com/2009/12/03/leaganul-lui-shakespeare/
      haha, sau poate ma insel, iar tu stai in SUedia sau Norvegia🙂

      • andreea spune:

        in Scotia🙂
        sa stii ca in Anglia daca esti prin sud (Londra si imprejurimi) ai noroc de vreme frumoasa totusi, vara au si 30 de grade! eheeiiiii!!!!!!!!!!

        cand am zis ca locuiesc unde politetea e la ea acasa m-am referit la UK in general si am facut precizarea pentru ca inca eram sub influenta comentariilor din ziar.
        ce nu inteleg oamenii astia e ca tonul face muzica si foarte mult conteaza felul in care-ti spui parerea daca parerea ta vine cumva in opozitie cu ceva.
        oricum, nu vad de ce in cazul tau cineva ar avea ceva contra, e ridicol ce se intampla acolo in comentarii, oricum.
        si gata, am incheiat cu asta.
        merci, o sa ma uit maine pe poze🙂

        p.s. da, stiu ca stau ca soparlele la soare, odata ar trebui sa invete sa se bucure de vremea calduroasa stand la umbra si fara prea mult alcool, deloc ziua, as zice.🙂

      • coreamor spune:

        ahh, Scotia! am auzit ca e o tara superba! abia astept sa ajung si eu pe acolo! daca vin, ma scoti la un suc scotian?🙂 (ce beti voi pe-acolo? in afara de bere, desigur)🙂
        nici eu nu vreau sa mai vorbesc despre Incident. trebuie sa fiu zen, nu-i asa?
        astept impresii despre poze.

  23. andreea spune:

    si uite ca fiind foarte revoltata am uitat sa te felicit pentru ce faci!🙂

    deci, felicitari!🙂

  24. Monica spune:

    Saluti, vai imi pare rau de ce se intampla pe lumea asta.
    Intrasem sa te felicit pentru aparitia articolului (pe comentariile din ziare rar ma uit, din fericire)
    Eu am refuzat-o pe Ana, pentru ca ne-o fi gasit in acelasi moment, cautand pe internet, spunandu-i, mai pe ocolite, mai pe sleau, ca ma sperie exact comentatorii.
    Energii pozitive de aici! (desi picura;)

  25. coreamor spune:

    buna, Monica. eu mi-am adus aminte de comentarii dupa ce imi dadusem acordul. iti spun sincer, preferam sa nu trec prin experienta asta, desi unii afirma ca astfel de situatii intaresc omul!🙂 asa inveti tu din experienta mea🙂
    se vede treaba ca nici eu nu am citit pana acum comentariile de pe siturile de stiri
    multam de energii, sunt binevenite!🙂

  26. Miss Zebra spune:

    Draga mea, nu ai de ce sa te amarasti pentru vorbele in vant ale unor „nimeni”.
    Este evident ca individul acela are probleme de comportament.
    Eu apreciez mult ce faci!
    Te imbratisez cu drag

  27. andreea spune:

    gata, am vazut pozele, n-am mai asteptat pana maine. da, da,superbe!!🙂
    si chiar ma pregateam sa-ti zic ca si ei au usi colorate, dar acum inteleg ca deja stiai. iti citisem aseara postul despre usile frumoase🙂

    si m-a amuzat discutia despre ‘piticitatea stramosilor’ care dormeau in fund in patuturi mici si umblau pe scarite inguste prin incaperi marunte, hehehe :)))

    • coreamor spune:

      da, dar mari oameni, domnule, jos palaria!🙂🙂 cum carau ei armuri pe care acum nu le poti ridica, si sabii pe care nu le poti urni🙂
      ei, nu stiu eu sa scot ce e mai frumos dintr-un loc vizitat?😉 (si inca din Irlanda nu v-am …cantitatile de Guinness🙂 )

Lasă un răspuns

