mesteri pesti

Nici o legatura intre pestii mei obisnuiti si extraordinarii delfini. Singurele puncte comune ar fi ca apa e elementul lor comun, plus faptul ca ieri, in timp ce ma jucam cu pestisorii, nu mi-a iesit din cap melodia celor de la Phoenix, una din melodiile acelea complexe de pe cel mai bun album al rockului romanesc din toate timpurile: Cantafabule. Stiti cat de straniu fac eu uneori legatura intre lucruri…

Va las sa descoperiti si alte puncte comune🙂

„Mesteri pesti”, ce mester de poet a zis asa ceva? Marele Serban Foarta, va zic…

Frate Dulf, frate Dulf,

Dulce Dulf, fratele nostru esti.

Dulce Dulf, frate bun intre pesti.

Numele tau fiind si azi,

nume de frate drept,

care in larg te scalzi,

valul

taind dirept.

Ca Filadelf prin grec,

al tau nume intreg

erai si esti,

cu dragoste de frati,

oameni

nemaiaflati

si mesteri pesti, frate Dulf.

Frate Dulf, frate Dulf…

Frate bun, intr-un vechi idiom,

frate bun

peste barbat si om.

Clar calauz pe mari,

calea ne otarasti,

aer tragand pe nari,

peste ciudat ce esti.

Delfin

si eu prin cald

al meu sange, prin salt

si prin inot.

Destinul meu de-al tau,

care ne treci prin haum,

leg

si innod, frate Dulf.

7 thoughts on “mesteri pesti

  1. Vaca Verde spune:

    ha ha, GENIAL!🙂 iar colierul e super tare!

  2. rontziki spune:

    Foarte fain! O plăcere să-i reascult🙂

  3. r spune:

    hei, e superb! si te inveseleste numai sa il privesti d’apoi sa il porti!! foarte foarte fain! si phoenix🙂 mi-a inveselit biroul x multumesc🙂

  4. earthwalker spune:

    ti s-ar potrivi sa iti zicem dulfica😉

  5. coreamor spune:

    tie ti s-a potrivi Dulfina🙂

Lasă un răspuns

