o zi frumoasa

Duminica a fost o zi cu program de voie, in sfarsit! Toata ziua a fost asa! N-am putut decat sa ne bucuram de compania prietenilor nostri Raluca si Alex, gazde perfecte, ca intotdeauna. Zile ca cea de ieri ne umplu de energie (pe care o simt azi, drept pentru care m-am apucat iarasi de bijuterit, caci acum functionez asa, in etape inegale).

Ce-am facut? (pe langa traditionalul gratar si traditionala bere :))

Am bagat de seama ca era o zi minunata de primavara-vara, ca florile aratau splendid

Le-am dat atentie cateilor (foarte prolifici) din zona

Ne-am uitat in jur (la fierul forjat al lui Alex si la pictura recent terminata a Ralucai – à propos, inainte sa ne cunostem, eu faceam poze felinarelor de pe sub ele, iar ea le picta din aceeasi perspectiva)🙂

Am impletit bijuterii si aburi de bere🙂 – acestia sunt cerceii-azulejo pe care mi i-a daruit Raluca (facuti de ea, evident)

Iar seara am cascat gura la luna (aproape) plina, palavragind intruna

Mi-am umplut sacul pentru inca o saptamana!

De maine am sa incep sa il desert, caci are cateva noutati!

9 thoughts on “o zi frumoasa

  1. mihaela patrascanu spune:

    oare a cui o fi mana de pe urechiusa ta?:))

  2. Belle de Jour spune:

    ai
    ne-ati luat-o inainte
    e deja cu flori prin regiune pe acolo🙂

  3. Vaca verde spune:

    cat e de frumooos! cat de frumosi sunt cerceii! cat de curioasa sunt sa vad/citesc noutatile!…🙂

  4. r spune:

    🙂 amandoua suntem , am fost cu ochii la cer si ne-am intalnit pe net hihi.
    zi superba:) merita repetata…de abia astept sa vad noutatile🙂

  5. Dina spune:

    Ce frumoși sunt cerceii-azulejos, vreau și eu, vreau și eu!

    Portugalia pe care mi-o imaginez și pe care sper să o văd cât mai curând e lumină, culoare, zâmbete, mirosuri, azulejos și fado. Mă îndrăgostesc în fiecare zi de limba și cultura lor.

Lasă un răspuns

