senin

Am fost azi „apostrofata” prieteneste ca sunt lenesa, iar blogul plange, in asteptare de noutati… M-am uitat in jur: de ce, cate zile au trecut? Unde am fost? Zilele trec pe nesimtite, cat ai clipi, timpul ba nu-mi ajunge, ba se intinde ca o guma de mestecat, depinde…

Din fericire, am (re)inceput sa citesc carti (altele decat cele la care am lucrat) si sa vad filme. E mare lucru sa poti citi carti, va spun!🙂🙂 Citesc cu mare placere carti in romaneste, prin care gasesc cuvinte pe care le uitasem!!!!!!! Nu e revoltator?

In fine… Sa va arat si un fel de noutate mai veche, colierul (tot) albastru pe care ma tot chinuiesc sa il pozez ca lumea, dar nu-mi iese. Fiecare bila are vopsit, cu argintiu, un modelas (o inimioara, un crin, o floricica etc) care sclipeste probabil prea tare ca sa iasa bine in poza. Oricum, eu vi-l arat. Bilele sunt de lemn, asa cum v-am obisnuit, si arata foarte vesel si usurel, asa, ca de primavara.

Sa aveti un week-end insorit, cu cer SENIN!

10 thoughts on “senin

  1. Iulia spune:

    Foarte frumos e. ca un cer senin de primavara! Spor in continuare la lucru!

  2. Vaca Verde spune:

    e bestial de albastru, va spun eu, am si eu bijuterii senine, sunt cunoscatoare asa ca tre sa ma credeti pe cuvant: e cel mai cel albastru posibil, frumooooooooooos! 🙂

  3. rontziki spune:

    Absolut off topic:
    De azi inainte adresa de web a blogului meu este:

    http://www.rontziki.ro

    Am rugamintea sa o inserati pe aceasta in blogroll, este ultimul rebranding🙂

Lasă un răspuns

