RA

Azi nu despre creatiile mele am sa va povestesc, ci despre ceea ce iese din mainile prietenei mele Raluca, o artista (pictorita) care s-a lasat si ea prinsa in mrejele bijuteritului, printre altele…

(Daca va intrebati ce face in poza de mai sus, asezata pe caldaram, ei bine, poza cerul din Albufeira, de ce nu???)🙂

Ne-am cunoscut prin intermediul blogurilor (desi locuim in Algarve, almandoua, a fost nevoie de o prietena de-a ei din Ardeal ca sa ne faca legatura). A fost o potrivire frumoasa, ne-am legat de la prima intalnire, anul trecut, si am ramas prietene bune. Despre R. ar fi multe de povestit, numai de bine, insa nu despre persoana ei vroiam sa scriu, ci despre admiratia ei pentru faianta portugheza, azulejo. De mentionat ca si eu sunt o fana a acesteia, inainte sa vin in Portugalia aveam in camera mea de la camin un afis mare cu azulejo, pe care il leg sentimental de Portugalia si de mauri. Pe langa fado si descoperiri, pentru mine azulejo = Portugalia. Simplist? Infantil? Who cares?

Din fericire, si Raluca are aceeasi parere: e o admiratoare a tot ce e frumos aici si ii place la fel ca si mie sa traiasca in Algarve.

Bijuurile acestea, facute cu multa migala, sunt o (alta) maniera de a-si exprima admiratia pentru  pentru tara asta, pentru traditii, pentru arta si frumos, in general. Va garantez ca e o idee absolut originala, pe care eu am aplaudat-o din prima clipa, devenind prima clienta a Ralucai (fapt de care sunt mandra).

Imbratisez si incurajez orice idee originala si orice obiect facut cu mult drag. Asadar: va prezint colierele RA, facute si ele din culoare si iubire (cor y amor)🙂

Nu sunt incantatoare?

11 thoughts on “RA

  1. ma voi repeta in cele ce urmeaza: sunt absolut superbe! si sper ca locul doi este rezervat in continuare!😉 nu stiu cum se face, dar ai ales exact preferatele mele!🙂 ma tot uit de jos in sus si de sus in jos…si nu ma mai satur!

    ce frumos stiti voi sa redati Portugalia…si ce minune ca v-ati intalnit!🙂

    mult succes Ralucai!

  2. r spune:

    multumesc mult sonho de lisboa🙂 locul doi e deja extra ingrijit si pregatit sa te cunoasca🙂
    cu asa aliati succesul e deja aici🙂
    multumirile mele calde si decorate 🙂

  3. r spune:

    ah, sa nu uit….pozam cerul si cladirile…deci am fost nevoita sa ma intind :))

  4. Vaca Verde spune:

    aiii, cat de frumoase sunt!!! cel putin ultimul e… de larga inspiratie. succes, raluca!🙂

  5. cristina l. spune:

    sint foarte frumoase si originale. de unde se pot cumpara?

  6. r spune:

    multumesc foarte mult🙂
    din fericire ” azulejo” sunt o sursa inepuizabila de inspiratie🙂
    coreamor XXXX🙂

  7. r spune:

    cristina l., multumesc , coreamor stie 🙂

  8. […] vorbit in urma cu ceva timp de prietena mea R., va spuneam pe atunci ca prietena mea e indragostita de azulejo si ca il transpune, cu toata dragostea si migala ei, in […]

Lasă un răspuns

