metale usoare

Starnita putin si de Lia, care a fost starnita la randul ei de faptul ca eu mi-am amintit intr-o seara de cat de mult imi place Metallica (albumul meu preferat fiind And justice for all), mi-au revenit in minte lanturile si emblemele pe care le purtam pe geaca🙂 spre tristetea familiei🙂. Nu le mai am, cu siguranta mama le-a pus la cos cu prima ocazie, cum le-a gasit. Erau insa la fel de mari si de usoare ca cele din care fac acum coliere🙂, mai exact ca cel din poza de mai jos. Singura diferenta e ca cele de atunci erau argintii si zornaiau cand mergeam haha!!!

Nu va arat acum metale grele, pe acelea le port in sange, va arat numai partea usoara a lor, partea ludica.

Sa cante metalele Metallice usoare!!!!

PS: sanatos sunet! viu, plin si alert! cum sa nu-mi placa?????????

6 thoughts on “metale usoare

  1. rontziki spune:

    Ahhh, Master of Puppets! una din preferate🙂
    Ai o leapşă de la mine, aşa de final de piane :))

  2. Rodica spune:

    Metale grele,jeansi taiati,tricouri negre,plete pana-n brau….le-am trait pe toate! Iar Metallica,una dintre preferate!!!!

  3. LiaLia spune:

    Ha! Ce tare! Ia uite ce de nebuneli și amintiri faine ai stârnit😀 E foarte frumos lanțul, iar pe o cămașă neagră, asortat la o freză turbată și niște smoky eyes, ar da foarte rock!😀 Pupez!!!

Lasă un răspuns

