intre vis si realitate

Nu v-am spus niciodata (doar pe Facebook am marturisit) ca mi-a placut primul album al lui James Blunt (ok, ma lipsesc de You’re beautiful, sunt alergica deja, ca mai tot mapamondul) si ca acest Blunt a avut onoarea sa ma cunoasca🙂🙂 in culisele Coliseului din Lisabona, cu ocazia concertului lor din 2006 (parca). Am si poza cu el, dar pe asta n-am sa v-o arat, e prea suie!

Afland de blogul meu, Blunt a insistat pe langa bateristul Carl Brazil (blondul din clip, prieten din copilarie cu prietenul nostru Gary, pe care l-am vizitat la Birmingham) sa ma cunoasca si sa-mi ceara un autograf (not!!!!). Zis si facut, dupa concert am fost in spatele scenei si am baut o bere, iar el m-a rugat sa faca o poza impreuna cu mine si cu chitaristul. In fine… le-am facut hatarul… Blunt si-a cumparat un inel Coryamor si un colier, si cica ar fi cumparat mai multe daca ar fi avut bani la el. Dupa care m-am trezit🙂

Cam asa… m-a intrebat cineva cum e dumnealui? Iar raspunsul meu a fost: mic, sexy, teapan si vorbeste „posh”, ca regina.

Alte intrebari? Doreste cineva un autograf cu mana care l-a atins pe Blunt?🙂🙂

19 thoughts on “intre vis si realitate

  1. Vaca Verde spune:

    :)) si stirbey era pe vremuri fan, dar i-a mai trecut😛

  2. clarisa spune:

    🙂 daca mi-au placut niste melodii de pe primul album nu inseamna ca sunt fan😉 albumul al doilea mi se pare execrabil.

  3. Si mie-mi place James Blunt si inca n-am facut alergie la You’re beautiful… poate pt ca n-am mai ascultat-o deloc in ultimii 1-2 ani😀

  4. coreamor spune:

    mda, asta ajuta😉

  5. TiBi spune:

    eu vreau autograf🙂

  6. Rodica spune:

    Ahhhhhh,ce-mi place Blunt!!!!!!!!!!!Vreau si euuuuuuuu!

  7. coreamor spune:

    🙂 rodica, iti trimit ceva pe mail :)))))))

  8. Paul Gabor spune:

    Poate daca nu l-ar fi atins…🙂

  9. coreamor spune:

    de ce, Paul, si tu tot la tancuri? sunteti „frati de tancuri”🙂 ei, de bine de rau, a fost la razboi, spre deosebire de noi si in ciuda vocii lui🙂

  10. Diana spune:

    Buna draga,

    long time no talk….cam no nothing (din partea mea ..stiu:P)

    dar a trebuit musai sa las un comment si sa marturisesc, si eu, ca-mi place James Blunt de numa’😛😛 :P…na gata.am facut-o si pe asta!!

    te pup…si sa stii ca te vizitez😉

    ps. cam care ar fi locurile pe care ai da atograful!?!? hihihiiii

  11. coreamor spune:

    pai da, ca fara blunt nu mai treceai pe la mine!🙂
    as da autograful unde s-ar nimeri, as inchide ochii si….

    • Diana spune:

      hahhahaaa…si ai nimerii unde nu trebuie😛😛😛

      eii..nu-i adevarat…treceam si fara blunt, zau!(cu limba scoasa)…mai nou terc pe faceebook pe la tine :P…dar tot mi-e drag de blogul tau si de tine…doar ca asa e viata uneori…se aglomereaza…si ia ca treci in vizita cand apare Blunt😛😛😛

      • coreamor spune:

        hai ca te iert, atunci!🙂 si eu m-am cam cuibarit pe FB in ultima vreme, zici ca m-am prostit… inca o chestie pe care o detestam, ca idee, dar care m-a prins (prima a fost ideea de #blog”), de unde ma gandesc ca sunt o fire slaba din fire haha
        te astept oricand😉

  12. Diana spune:

    ;)) asa eram si eu cu facebook-ul..da nu stiu ce s-a intamplat :P…oricum sper ca intr-o zi sa revin si eu la iubirea mea blogul…pana atunci voi trece cu marepalcere pe aici😉

    spor la teaba si o seara faina!

    xxx

  13. mihaela patrascanu spune:

    eu am vazut poza cu Blunt,hihhi….ma simt norocoasa…vezi poate organizezi o expozitie de bijou si vine si el,doar tu ai fost la el la concurs,nu??par condicion,please:))

Lasă un răspuns

