de-ale mele…

Asa arata Albufeira azi, intre doua crize de ploaie si de vant. Sigur, pe vremea asta ar fi trebuit sa stam deja in maneca scurta pe plaja, sa ne sorim.

Azi am luat o mare pauza: dupa ce ieri am „bijuterit” in loc sa puric traducerea cartii, azi a fost tot zi de uitare… dulce uitare, in bratele bijuteritului. Ieri am ascultat doua piese de teatru la radio (pe internet, evident), si tare bine mi-au mai prins… Am incercat sa uit de Peixoto si pianele lui, ca sa o iau iarasi de la capat luni, cu o viziune mai „fresh” asupra lucrurilor. Si ce sa fie mai relaxant decat sa pun cap la cap bilute si zalute, fundite si siretzele.🙂

Insist in culoarea aceasta albastra doar-doar s-o simti si cerul sa capete aceeasi culoare, dar se vede treaba ca intentiile mele nu au nici cea mai mica valoare acolo, sus…

Am facut un sirag cu argintiu si albastru (lantuc, desigur), insa pozele sunt execrabile. Poate maine…

Va arat insa un fel de brosa, pentru genti sau chiar haine, si un inel, ambele completeaza colierul vesel, albastru.

8 thoughts on “de-ale mele…

  1. Rodica spune:

    Hmmm,frumos arata cerul ala.Mereu mi-am inchipuit,de mica adica,ca acolo in cer printre nori,se desfasoara o poveste mult mai frumoasa….

  2. coreamor spune:

    pai se desfasoara…

  3. Vaca Verde spune:

    la multi ani, dragutza! bestial albastru asta, abia astept sa imi soseasca fluturele!🙂

  4. Miss Zebra spune:

    Ce placut trebuie sa fie, sa stai atata de aproape de mare! La noi astazi ningea si viscolea, am venit de la serviciu cu o colega cu masina, un drum de 20 minute l-am facut intr-o ora jumate pentru ca pe jos era gheata ca sticla. Cand vad Albufiera, parca mi se incalzeste sufletul si mai am o speranta, ca macar undeva este vreme frumoasa!

  5. mihaela patrascanu spune:

    frumos in tzara la tine n-am ce zice…si aici la mine pe vremea asta ar fi trebuit sa ma intind pe stanci la soare…frumos albastrul ala….vai io de abia astept sa primesc bijou-urile alea ,nu mai am rabdare,incep sa numar ziulicile si nopticicile…:))

  6. r spune:

    foarte frumoase, asa senine si imbucuratoare….pretuite tare xxx.

Lasă un răspuns

