ametist, what else?

In ciuda dilemelor pe care mi le-au provocat lanturile si folosirea lor la coliere, am gasit si parti bune, care ar fi urmatoarele:

1. imi amintesc de vremurile cand umblam cu lanturi pe geaca de blugi🙂 caci eram „metalista”

2. sunt estetice si flexibile

3. am mare chef sa ma joc cu ele, sa vedem cat tine cheful…

Cred ca e suficient.

Medalionul din imagine e o bucata de ametist, piatra mea preferata. M-am bucurat sa o pot folosi impreuna cu lant, mi se pare ca se potrivesc. Asa cum lantul se potriveste si cu cea mai putreda si urata chestie de lemn pe care am gasit-o prin curte, pentru pozat🙂 (stiu ca pot fi contrazisa dar de, eu apreciez si estetica uratului cateodata, pentru a varia). Aveam de ales intre zidul plin de muschi si umezeala sau lemnul umflat de ploaie. Din motive de lumina suficienta, am ales lemnul🙂

Primesc critici si reclamatii pe emailul ksdjfhsjfh@gmail.com, nu ezitati!:mrgreen:

11 thoughts on “ametist, what else?

  1. Belle de Jour spune:

    faine
    e una din pietrele mele preferate🙂

  2. au iesit chiar f frumoase! iar lemnul ala e vechi si misto….a vazut ceva Quarteira la viata lui!!!🙂 imi plac

  3. era Albufeira dar eu cu gandul in Quarteira, sorry….:))) ce conteaza

  4. r spune:

    si asa reusesti sa colorezi si sa dai personalitate chiar si unui lantic banal🙂 trebuie sa fur secretul😡

    • coreamor spune:

      draga mea R., secretul e sa pui acolo ceva care sa-ti bucure tie ochiul, sufletul si eventual degetele. asa, daca iti plac tie, in eventualitatea ca nu le vinzi, le poti purta tu hahaha!

  5. defythewind spune:

    Hah! Imi plac mult scandurile alea, imi bucura inima mai ceva decat lantisorul. De obicei cautai sa evidentiezi colierul fara a da atentie fundalului, din categoria aceasta facand parte si prima poza. In schimb, lemnul creeaza armonie, ai simtit-o si tu, si spune o poveste care ma face sa-mi doresc mai mult.

    • coreamor spune:

      wow, am dat lovitura cu scandurile! au chiar mai mult succes decat colierul! pe de alta parte, colierul e deja vandut, urmeaza sa dau si fundalul… sau sa-l pastrez si pentru alte coliere? da, cred ca-l pastrez🙂
      problema cu aceste coliere lungi e ca… sunt lungi. mi-e greu sa le pun la gat si sa le pozez in intregime, e greu sa le tin in palma, e greu chiar sa le tin ca in prima poza. nu mi-a placut nicicum. asa am ajuns la scandurile prapadite…

  6. r spune:

    asa cu secretul….sa te cred?🙂 XX
    si mie imi plac scandurile😀

Lasă un răspuns

