furtuna

Ce paragina pe blogul meu! Lasat in paragina, insa motivat! Nu pot sa va explic chiar tot, trebuie sa ma credeti pe cuvant ca absentele mele sunt motivate!🙂

Am avut cateva zile agitate, cu frici si apoi cu vesti bune, dupa frici. Cu mult de lucru, cu mers la Lisabona, cu revazut prieteni. Ca sa vedeti cum ma simt, azi-noapte am mesterit bijuuri pana la 3 dimineata, caci eram ca electrica si  aveam chef exact de asa ceva!

Pe langa altele, am facut niste experiente cu lanturi (pentru coliere, nu lanturi de legat cainii, daca mai exista asa ceva). Stiu ca nu am inventat marea cu sarea, insa mi-a placut sa fac ceva nou pentru degetele mele🙂 Am cumparat lanturile pur si simplu pentru ca mi-au facut pofta, alta explicatie nu am!

Nu va arat poze, nu va arat nimic, decat ca sunt vie si ma simt bine. Afara e furtuna si se anunta o vreme teribila in acest sfarsit de saptamana (nu se mai termina odata???). Pe langa dezastrul din Madeira (daca ati vazut la TV), in nordul Portugaliei se anunta azi vant de 160 km/ora.

Primavara, unde umbli????

9 thoughts on “furtuna

  1. claudiu spune:

    am banuit noi ca ai ceva treburi
    altfel… bateam din picior mai des😀

    bine ca le-ai rezolvat🙂

  2. earthwalker spune:

    hai arata-ne poze cu lanturi🙂

  3. Lady Io spune:

    Ma bucur ca esti bine. Numai vesti bune sa ai de-acum incolo si frici lipsa!

Lasă un răspuns

