scrisori pastrate

Iti scriu de sub ploaie, iar… Stiu ca nu meriti asa ceva, e nedrept, tu meriti un soare si jumatate. Nici macar in mine nu-l mai am, degeaba il caut: i-am uitat gustul.

Nu stiu de ce miroase a mere, sau poate ca e doar amintirea mirosului; nu stiu de ce nu-mi amintesc decat de maini reci, de privire umeda pierduta pe fereastra sau, poate, cine stie, pierduta pentru totdeauna.

N-am sa-ti pastrez scrisorile: nu vreau miros de mort in cufar, nici pulbere nostalgica sa-mi gadile narile.

Am sa hranesc cu ele monstrul din camin.

Sau, stii ceva?

Sa nu-mi mai scrii!

8 thoughts on “scrisori pastrate

  1. Belle de Jour spune:

    nu stiam cantecul🙂
    merci

  2. Paul Gabor spune:

    Tot la fel de trist apune soarele si-n Portugalia?

  3. Rodica spune:

    Scrisorile pot cel mai bine sa aduca sau sa intrerupa fericirea….

  4. findbrazil spune:

    muzica asta imi aduce aminte de vremea de afara, iar vremea de afara e a naibii de urata…un prieten cu shtate vechi in rock si trecut prin multe concerte de rock le spunea ‘celelalte morminte’….pe cand niste muzica despre ‘dança, sol e mar’ ??

Lasă un răspuns

