usile anei

Sunt inca sub impresia filmului pe care l-am vazut aseara, Caótica Ana.

Dincolo de arta minunata care apare in film, de spiritul liber pe care il admir demult, se impletesc mituri si „stari” initiatice, simboluri si parapsihologie. Un film foarte „vizual”🙂, pe care nu-l poti uita. Eu, cel putin, am sa-l revad, si l-am pus pe „raftul special”, alaturi de alte filme de inima precum Amélie, Frida, Breaking waves, Monsoon wedding, Cidade de Deus, Todo sobre mi madre, Tacones lejanos, La vita e bella, Fata cu cercel de perla si alte cateva.

Acum stiu de ce imi plac atat de mult usile🙂

6 thoughts on “usile anei

  1. rontziki spune:

    Daaaa, îţi fur lista🙂 Pe unele ca să le revăd pe altele să le văd pentru prim dată🙂 Despre Caotica Ana nu ştiam, dar am căutat acum şi am văzut că e de Julio Mede, cel care a făcut Lucia y el sexo (dacă nu l-ai văzut, trebuie!), aşa că e în capul listei🙂
    Mulţam !

  2. Rodica spune:

    Cand usile se deschid ies povestile,iar oamenii au nevoie de copilarie mai mult ca oricand…au nevoie sa li se povesteasca cum era atunci cand erau fericiti…avem inca din pantecele mamei nostalgia paradisului….iar usile inchise trebuie deschise!

  3. alinadel spune:

    hmmmmmmm ar trebui vazut …

  4. Andreea spune:

    Ha! Stiam eu ca o sa iti placa😛

Lasă un răspuns

