dedicatie

Dedic aceasta fraza birocratiei din aceasta tara, care imi scoate nepermisi de multi peri albi, facandu-ma sa cheltuiesc inutil pe vopsea de par.

„Mai suparati-ma asa, ca va musc si va zgarii!”

Am zis!

13 gânduri despre „dedicatie

  1. literelibere spune:

    ha! ce tare e 🙂 e a ta felina asta agresiva ?

    • coreamor spune:

      🙂 nu, eu sunt doar posesoare de caini. doar blugii din poza sunt ai mei 🙂 pisi nici macar nu e agresiva, saraca, dar asa a iesit in poza! e pisica unor prieteni, Thai o cheama.

  2. Vaca Verde spune:

    si tu, brutus, si tu esti crizata si cu peri albi? bun venit in club! despre care tara si birocratie ziceai? :/

    • coreamor spune:

      oh, da, chiar si eu, brutus! 🙂 in tara asta, stanga nu stie ce face dreapta, capul nu stie cate maini are, nu comunica cu ele, il doare la pedala chiar. fiecare functionar spune o chestie diferita, logica nu exista, prostia la putere. na, ca am zis-o!

  3. Rodica spune:

    Vopsea,vopsea,dar tu vezi cat par are?Asa desime in padure am mai intalnit!!! :))))
    Ochioasa mai e pisica,si divers colorata la blanita si ochi,e multirasiala?

    • coreamor spune:

      vopsea – pentru mine, pisica roscata din nascare. da, are ochii diferiti, unul verde parca si unul maron, foarte ciudati. e multi-rasialo-milionara…nu stiu, ca e adunata de pe strada. 🙂

  4. r spune:

    uite cum te las io ”singurica” cateva zile si ce patesti? :))
    ca doar eu nu am de furca cu birocratia asta…. 😀

  5. Lady Io spune:

    Ce pisica mortala!
    Care birocratie, din Portugalia sau din Romania?

  6. Belle de Jour spune:

    🙂
    mai ce pisica fffoooooooooarte colorata
    🙂
    sa nu afle alte pisici
    🙂

  7. Belle de Jour spune:

    :))
    asa e
    sau ma musca
    🙂

Lasă un răspuns

