carnaval

Inca de duminica a inceput pe strazile anumitor orase portugheze o anume nebunie, numita Carnaval. Nu e vorba de entuziasmul si fierbinteala Carnavalului de la Rio, ci e ceva mai „moale”, mai decent si la scara mult mai redusa. Sa-i zicem „copie palida”.

Are sens sa se danseze in bikini la Rio, caci acum acolo e vara, cand faci insa acelasi lucru pe strazile portugheze, in plina iarna ploioasa si la 6º-7º C, goliciunea incepe sa-si piarda farmecul (desigur, e parerea mea personala).🙂

Nu am fost sa ma murez la cativa kilometri de aici ca sa vad defilarea, nu am facut-o niciodata de cand sunt aici (de 10 ani), de aceea nu am nici picior de poza de la Carnavalul portughez. Am gasit insa un afis care m-a amuzat teribil si m-am gandit sa vi-l arat.

Recunoasteti personajul?

8 thoughts on “carnaval

  1. Belle de Jour spune:

    amalia combinata cu david bowie?
    daca nu e asa nu da in moi, e o presupunere🙂

  2. ggl spune:

    Mai bine că e iarnă şi frig – le e prea frig româncelor exhibiţionisto-penibile ca să umble cu buricul gol.

  3. claudiu spune:

    holaaaa. ce faaaci?
    scuze ca te-am acuzat de la revolucion, geaba.
    era de adresa mea de mail, pe care se pare ca s-a revoltat wordpressu de la vreme😦

    friends?

  4. claudiu spune:

    iar am zis ceva frumos. si ar a ajuns la spam :-p

  5. coreamor spune:

    ai facut tu ceva cu adresa aia de te pedepseste asa wordpressu. ca doar nu eu. stii ca ma intereseaza ce zici tu!!!🙂
    viva la revolución!

Lasă un răspuns

