sa iubesti viata

Va dedic tuturor, celor care iubiti pe cineva sau care iubiti viata pur si simplu, o melodie.

Bucurati-va de viata oricum ar fi, singuri sau insotiti. Oricum, singuri ne nastem si singuri murim…

6 gânduri despre „sa iubesti viata

  1. Rodica spune:

    E absolut minunata,multumesc mult de tot!!!

  2. rontziki spune:

    Superbă melodie!!! Mulţam!
    Ai idee din ce film e? Am văzut că e ceva cu Marisa Paredes, una din actriţele mele preferate din filmele lui Almodovar…

  3. rontziki spune:

    Am aflat 🙂 Filmul se numeşte Tacones lejanos, bineînţeles Almodovar, din 1991 🙂 De văzut!
    Încă o dată mulţam pentru melodie 🙂

  4. r spune:

    hei…parca am mai auzit-o undeva….
    nu melodia 🙂 de coraçon bleu :)…sunt si eu admiratoare Almodovar, mi-a scapat filmul asta, insa.

Lasă un răspuns

