doors

Iar v-am pacalit: nu despre dragul de Jim Morrison e vorba, ci despre niste banale usi.

Mai intai vroiam sa va povestesc ca azi mi-am luat cateva ore libere in care sa uit de calculator si de dictionare, m-am plimbat cu iubitul meu pe la plaja, am mancat pizza (da, de-aia care ingrasa, si, ce???), am condus putin masina Lui care mi se pare intimidanta si usor de zgariat de trotuare🙂, am stat la soare. Da, ieri a plouat cu galeata, iar azi a fost o zi superba. Maine va ploua. Poimaine…etc.🙂

In timp ce ma asezam sa va povestesc respectivele (plicticoase dar placute) activitati, mi-am adus aminte de usi.

Usi. Imi plac usile si imi plac ferestrele. Da, si felinarele, daca va amintiti, si fierul forjat, si casele, si plantele… Si cateii…

Sa revin la usi. Belle de Jour cu ferestrele, eu cu usile, cerul cu-norarile, pasarea cu aripele, vremile ca clipele… (vorba lui Mircea Bodolan)🙂

Mi se par tare frumoase, mai ales aici, pe taram semi-mediteranean. Cu cat mai colorate, cu atat mai vesele.

Ma impresioneaza si usile zidite, adica usile care nu mai sunt usi. Sunt niste usi in ruina, nu exista ceva mai trist. Intotdeauna am reusit sa vad poezie in ruine…

Imi amintesc ca si in Brasov am facut o multime de poze cu usi (pe unde or fi?), in urma cu vreo 13-14 ani. Ar trebui sa le caut candva, caci tare frumoase mai erau.

Ar trebui aici sa fac teoria chibritului despre semnificatia usilor, a intrarii si a iesirii, poate chiar psihanaliza obsesiei pentru usi🙂 va las insa pe voi sa interpretati. Ma limitez la poze (la cate am mai gasit).

29 thoughts on “doors

  1. Andreea spune:

    Caotica Ana ai vazut? Asta apropo de usi🙂

    • coreamor spune:

      Nu, am avut doar o tentativa, insa cand sa il vad, am constatat ca ii lipsea un fisier ceva…in fine, l-am lasat balta. multam ca mi-ai adus aminte, sa incerc iar sa il…”cumpar”😉

  2. Andreea spune:

    Sunt multe usi acolo😀

  3. Andreea spune:

    :)) serios! Si abia astept sa imi spui cum ti s-a parut🙂

    • coreamor spune:

      s-a facut! ma câcâi cam de un an sa il vad, ACUM ESTE MOMENTUL! mi-am convocat deja sotul sa faca sapaturi ca sa-l gaseasca in varianta sanatoasa, vizibila. revin si povestesc😉

  4. defythewind spune:

    Aaah, usi!! Gotta love them. Mi-au placut foarte mult cele din Dublin, erau, culmea, la fel de colorate. Ma bucur ca nu sunt singura cu astfel de obsesii. Chiar imi faceam probleme cand mi s-a atras atentia ca pozez usi…

  5. Vaca Verde spune:

    daaa, usi! si eu, si eu, imi plac de mor! de fapt stii, inelul cu usa…🙂

  6. Belle de Jour spune:

    ai ai ai
    ce frumosssssssssssss
    mama mama
    place ff mult
    patapoum, plecaciuni🙂

  7. Vaca Verde spune:

    cum sa nu iti amintesti, il port cu patima chiar si sub manusile groase. mi-am luat manusi cu un deget ca sa pot purta inele mari🙂

  8. nic spune:

    foarte frumoase pozele, mi-au placut a 2-a (parca ar fi de pe vremea imperiului) si a 7-a poza(portughezii au o obsesie pentru detalii).
    privind la a 7-a, stau si ma intreb, portughezii au chiar atat de multa piatra cubica pe jos?(iarta-mi ignoranta, dar peste tot pe strazile lor, in filmele lor este multa piatra cubica pe jos)

    • coreamor spune:

      🙂 si mie imi plac mult a doua. e din lisabona.
      da, e multa piatra cubica, in unele orase trotuarele sunt o adevarata opera de arta, cu modele si desene foarte frumoase in piatra. „calçada portuguesa” (au importat-o si brazilienii😉 )

  9. Adriana spune:

    Frumoase usi! Unele pline de mister, altele pline de veselie, toate iti trezesc curiozitatea si te indeamna sa vezi ce e dincolo de ele…
    Si mie imi plac usile si casele si felinarele si plantele…🙂
    PS: Frumoasa ziua cu iubitul tau…😉 Mmmm, e tare buna pizza, nu-i asa? Ingrasa daca o mananci in fiecare zi, apoi depinde si cu ce e garnisita si la ce ora o mananci.😉 Asa ca, poti sa-ti satisfaci pofta din cand in cand. Viva la pizza!!!! LOL

    • coreamor spune:

      @eathwalker: hahaaa multumesc! nu-mi displac nici portile. am crescut intr-o casa care avea ( si are) o poarta cu lucraturi de fier forjat, care mi se parea tare frumoasa.
      deci port, port!😉

  10. Rodica spune:

    Usile inimilor sunt mereu colorate,cu gemulete mate sau cu sticla clara,cu manere de poveste si asteapta mereu vizitatori spre a le descoperi tainele…iar usile astea ascund taine cat pentru toate anotimpurile inimii…
    Foarte frumoase!

  11. Miss Zebra spune:

    Si mie imi plac usile si portile mult de tot, asa ca le pozez si eu. M-a fascinat si o povestire a lui Wells numita Poarta din zid.

Lasă un răspuns

