haos si durere de cap

Rar mi se intampla sa fiu imbufnata si cu dureri de cap, ca o batranica suparata de lume. Ei bine, mi s-a intamplat ieri si azi. Am atacat fara spor cartea si ce mi-a mai cazut sub mana, m-am apucat de bijuuri si le-am lasat balta, am injurat ploaia, durerea de cap, guvernul si iarasi ploaia…

In pauzele (dese) de lucru, mi-am adus aminte sa trag cu ochiul prin pozele pieselor de prin stock si de pe alte pagini… Mi s-a intetit durerea de cap: am avut revelatia ca am uitat demult sa actualizez cat de cat stockul din Bucuresti. In noiembrie am trimis in Bucuresti o cutie cu jucarele, insa, in febra altor treburi, am uitat sa pozez unele piese, pe altele mi-a fost lene  si prea frig sa le pozez (cercei), am pozat cateva dar nu le-am mai pus pe blog… haos total! Incerc acum sa recuperez cateva (piese pe care le stiti, dar despre care nu stiati ca sunt in capitala). Imi pare rau ca nu sunt mai organizata, devin din ce in ce mai haotica pentru ca incerc sa le fac pe toate😦 Mi-am promis insa (de cate ori ati auzit fraza asta?) ca de-acum voi nota totul, nu voi mai lasa idei sa fuga, nici piese sa fie vandute fara sa fi vazut „lumina blogului”, nici nu voi mai da ca pierdute bijuuri pe care de fapt le-am vandut.🙂 (Raluca stie despre ce vorbesc). Pe scurt, voi fi mai sarguincioasa, ori voi face numai ce-mi sta in puteri.

Dupa „sapaturi” prin poze, am gasit acest „gandac” cu aripi de agatat la gat. Daca vi l-am mai aratat, o sa ma iertati, am scuza ca ma doare capul😉

25 thoughts on “haos si durere de cap

  1. Alina spune:

    Se pare ca durerea asta de cap face ocolul pamintului – al Europei in orice caz. Undeva, prin Timisoara, de trei zile ma chinuie o migrena crincena. O fi presiunea atmosferica, o fi ploaia, o fi tot guvernul (nostru)?
    Spor la facut ordine. Si un NU hotarit migrenelor. Si hai primavara!

  2. Belle de Jour spune:

    hmm
    stii ca e chestia aia stupida din filmele americane: think positive!
    asa ca pozitiveaza-te : mai e un pic si basta🙂

  3. Vaca Verde spune:

    mai sunt locuri in club? cum care club? ala cu haosul si durerea de cap. vreau si eu, indeplinesc toate conditiile!😀

  4. Tino spune:

    Daca iti aduc ceva frumos din tara…trece? (te „vizitez”prin martie – sper sa nu te tina migrena pana atunci)

    • coreamor spune:

      daaaaa daca aduci ceva buuun treeeece auuuu auuuuu vino mai repede!🙂😉
      (imi aduci zacusca?) au doareeeeee!

      • Tino spune:

        Aduc. De care? de unde?

      • coreamor spune:

        @tino: aaaa esti dragut. eu glumeam (cumva). ca sa-ti cer intr-adevar zacusca, ar trebui sa fim siguri ca ne putem intalni (eu stau in sud, tu unde te duci???). in orice caz, ramane aici afirmatia pentru cine ma va mai vizita: imi place mult zacusca de vinete, dar nu o dispretuiesc nici pe cea de ciuperci!🙂 multumesc!

      • Tino spune:

        voi sta in Lisabona cateva zile.

      • coreamor spune:

        ohhh adica la 250 de km de mine!!! dar cine stie, poate ma nimeresc prin zona. desi nu merg foarte des… mai vedem. poate-mi spui si datele😉

      • Tino spune:

        10 – 14 martie. Si tu poate imi spui ce merita vizitat, tinand cont ca am libere 2 zile din astea toate….iar in restul zilelor – printre picaturi

      • coreamor spune:

        hm…nu stiu pe unde am sa fiu in datele acelea… oricum, musai sa vezi Baixa (down-town), toata partea aceea care coboara la rau, Bairro Alto (noaptea, ori sa mergi sa te imbeti, ori sa cinezi cu fado la ureche), Belém (unde e manastirea ieronimilor, Jerónimos, care e foarte frumoasa si mare, daca treci pe langa Monumentul Descoperitorilor sa stii sa poti lua liftul inauntru si poti urca pe el, e o vedere foarte frumoasa), Torre de Belém (turnul emblematic), il poti vizita pe dinauntru, musai la Pastéis de Belém, daca esti in zona (poti merge pe jos de la Manastire, e fabrica de prajiturici minunate, poti manca acolo si lua la pachet, calde, sunt delicioase, iar inlauntrul cafenelei sunt azulejos vechi). eh, astea sunt locurile tipice in care merg turistii. inapoi la zona centrala, iti recomand sa te plimbi cu „elevadores”, sunt cateva foarte pitoresti, sa iei tramvaiul turistic, eventual (e rosu) si sa faci un tur prin cartierele vechi (alfama etc), unde gasesti niste locuri cu privelisti superbe (miradouros-belvedere), biserici vechi, case pitoresti, strazi…plimbarea cu tramvaiul e minunata! poti merge si la castel, sus (castelo de sao jorge), e o vedere frumoasa si de acolo si e interesant de ajuns (plus cartierul din jurul castelului, de vazut).
        deci iti trebuie cam o saptamana🙂

      • Tino spune:

        deci am o problema – lipsa de timp

  5. cheriero spune:

    Si eu am o stare asemanatoare de cateva zile si un chef nebun de munca… si ploua si e urat afara…

  6. raluca spune:

    stiu🙂 dau o lista de ajutor…lista cu ce minunatii am eu…sarguincios facuta si cu detalii chiar🙂 xx
    dar….ia si de la mine migrena asta😀

  7. rontziki spune:

    Ai o leapşă de la mine, sper să-ţi placă şi să nu-ţi revină durerea de cap🙂

  8. claudiu spune:

    Anyone called for a doctor?

  9. claudiu spune:

    ce-ai facut meh? ne-ai bagatara la moderare?

    • coreamor spune:

      scuzeeeee! da, erai la spam, acum te.am gasit la cosul de gunoa! (te-ai prins, „gunoa” e „gunoi” in franceza). ia uite, doar tu te-ai gandit sa ma doftoricesti la durerea de cap! intre timp mi.a trecut, dar nu strica un doctor la casa omului, in orice situatie!😉 multam!!!!🙂

  10. claudiu spune:

    hmm! chiar m-a bagat la spam. hm😦

Lasă un răspuns

