fluture albastru

Culoarea albastra care mi-a ocupat ultimele zile nu mi-a inspirat numai motive marine. M-a ajutat sa-i dau o viata, in sfarsit, fluturelui de lemn care astepta de luni de zile sa i se intample ceva interesant. Pana la urma, a meritat asteptarea. E albastru si ciudat si, in plus, si-a gasit o prietena buna care sa-l adopte (pentru colectia ei de motani-bonzi, vaci verzi, buburuze adunate de pe perdele, porci verzulii si alte insecte🙂 ). La asemenea colectie, numai un fluture albastru mai lipsea!

A! Sa nu uit! Maine merg la Lisabona, iar daca sunteti cuminti va aduc prajiturele! (albastre🙂 )

10 thoughts on “fluture albastru

  1. Vaca Verde spune:

    aiii, ce frumooos e! ceva imi spune ca posesoarea o sa il poarte cu patima😉 multam frumos!

  2. r spune:

    ah, ma tot surprinzi, imi place mult sa urmaresc cum nu te ”copiezi” niciodata. si am avut si vestea buna….🙂

  3. Alina spune:

    Drum bun, da’ vezi ca ploua la Lisabona.

  4. defythewind spune:

    Cam antropomorf fluturele ala. Dragut.😛

  5. cheriero spune:

    Imi place mult fluturele tau pentru ca e vesel.

Lasă un răspuns

