un petic de cer…

…senin ca privirea taaaaa! (ia sa vedem, isi aduce aminte cineva de cine canta melodia asta?)

M-am gandit la voi si m-am hotarat sa va trimit la pachet un petic de cer albastru, poate va tine de cald in zapada din Romania. Promisiunea primaverii sau pur si simplu un moment senin si fara de griji, asta am vrut sa surprind.

V-am spus: cum am folosit culoarea albastra ca cerul, cum au luat-o la fuga norii… Asta e, nu-mi pot controla puterile magice. 🙂

… si cerul din palma:

15 gânduri despre „un petic de cer…

  1. tetris spune:

    Angela Similea? Am stiut?

  2. defythewind spune:

    Detaliile de pe pandantiv sunt savuroase. Ma duc sa visez. 🙂

  3. rayuela spune:

    merci pentru albastru, am si uitat cum arata. aici e un gri etern, zapada de bucuresti…

  4. Adriana spune:

    Vreau sa ma stresezi cu albastru… 🙂 E superb pandantivul… cer senin, valurile marii, pescarusi, corabii… „Portugal” 🙂

  5. cheriero spune:

    Aici mai e mult pana vine vara… vremea e posomorata si rece.

  6. cheriero spune:

    Multumim… e o idee buna… ne inveseleste albastrul tau.

  7. earthwalker spune:

    frumoasa si culoarea, si ceea ce ai facut cu ea!

Lasă un răspuns

