albastru-albastru

Mi-am reluat experientele pe bratari. De data asta cu o vopsea albastra si frumoasa care mi-a cazut cu tronc la prima vedere. Asa de tare mi-a placut (nu numai nuanta, ci si felul in care s-a purtat cand am folosit-o – a fost cuminte si nu a vorbit in timpul lectiei), incat ieri nu am vopsit decat cu albastru, si tot ce mi-a cazut in mana (bile, inele, masa, scaunele, lampa, usa, cainele, propriul meu par plus primul brad din gradina care mi-a iesit in cale). Cu restul de vopsea am facut un cocktail albastru…

Pentru inceput, va arat doar bratara…

In poza de mai jos, daca va chinuiti putin, ma puteti vedea pe mine, cu par albastru si unghii albastre, dar si cerul, albastru bineinteles.

7 thoughts on “albastru-albastru

  1. cheriero spune:

    e super albastrul asta… te duce cu gandul la un cer senin

  2. alinadel spune:

    daaaaaaaaaaa te vad! ai parul albastru si unghiile, dar smecherita micuta, nu ai spus ca ai si nasul albastru!!!!

  3. Vaca Verde spune:

    vreau si io ceva cu albastru di asta, daca mai ai😛 mai arata-ne, poate gasesc ceva potrivit pr o mana mica si prapadita, bratara asta e bestiala, dar e prea mare😦

  4. Adriana spune:

    Imi place!!! Inspira veselie! Iar nuanta de albastru e excelenta.🙂

Lasă un răspuns

