burghezie

Crampei de burghezie.

13 thoughts on “burghezie

  1. Alina spune:

    Si farmecul sau discret…

  2. Belle de Jour spune:

    da da
    mai vrem 🙂
    multumim🙂

  3. coreamor spune:

    mai vreti burghezie?🙂 hihi

  4. defythewind spune:

    Okaaay…si eu ma plangeam ca am prea multe oi prin camera. Gata, mi-a trecut.😛

  5. coreamor spune:

    🙂 oi, ce dragut!
    ca sa fie clar, nici casa nici oile nu-mi apartin! asa, ca sa stiti. (as vrea eu)

  6. Lady Io spune:

    Burghezie si oi. Preferatele mele🙂 Am si eu cateva oi.

  7. defythewind spune:

    Mie-mi plac nenii si tantele de pe pereti.😀

  8. coreamor spune:

    daa, mustati care inspira respect! si coafuri care nu stiu cum stateau in picioare, plus gulerase scrobite.scrobite.🙂

  9. defythewind spune:

    Fotografiile vechi, alb-negru ma fascineaza. Tin minte ca am rascolit prin casa nasilor mei si am dat peste niste portrete de la o nunta, de prin anii ’20. Superbe…si aveau si numele fotografului si al atelierului.❤

    Minunat coltisorul asta de casa, dar stiu ca nu mi-as dori sa sterg praful de pe atatea oi. Sau sa mituiesc pe cineva sa faca asta pt mine. Si e atata ordine ca ametesc…Cineva are mult de munca acolo.😛

  10. claudiu spune:

    ninge peste noi cu oi
    cine la la la arunca…

    nu putea sa lipseasca si o reactie masculina
    dar, poate ca puteati sa va lipsiti. chestie de nuanta😀

Lasă un răspuns

