un fel de noutati

Nu stiu cine mi-a deocheat pozele, insa azi m-am chinuit inutil sa pozez ultimele noutati, asa de inutil, incat mi-a venit sa dau cu noutatile de pamant.

Pentru ca iesise soarele, am alergat saltaret cu colierele in mana, ca sa profit de sclipirea de primavara. Si… nu am profitat cum trebuia. Nu numai ca nu aveam cum sa fac poze „profi” (departe de a fi profesionista in asa ceva), dar am facut cele mai urate poze din ultimii doi ani. Asa, va spun ca sa stiti si sa nu ma criticati :)  Si nu, nu am Photoshop si chiar daca as avea…

Colierul cu vacuta blonda e pentru mine: imi place mult combinatia acelor margele si imi sta bine vara. Si imi place si vacuta. Va fi un fel de Fratie a Vacutelor (nu-i asa, VV?). Caci fac parte deja dintr-o Fratie a Cureluselor (impreuna cu Sonho de Lisboa🙂 ) si cine stie din ce alte fratii mai fac parte…

8 thoughts on “un fel de noutati

  1. rontziki spune:

    Superbe! Cel puţin cele roşii m-au lăsat fără cuvinte🙂

  2. claudiu spune:

    cele rosii sint si preferatele mele
    m-as juca cu ele toata ziua
    Posesoarea n-ar mai scapa de mine😀

  3. Vaca Verde spune:

    ce simpatica e vaca blonda!😉 daaa, fratia vacilor, bestial!!!

  4. cheriero spune:

    foarte simpatica vacuta!

Lasă un răspuns

