re-inceputuri

Sarbatoresc azi inceputul unei noi etape. Am pus din nou mana la treaba: am pofta sa fac bijuuri multe si colorate (sau putine si palide). Dar mai bine nu imi fac planuri, caci nu prea ma tin de ele… Cu ceva luni in urma imi propuneam sa continui seria Romania normala, aveam idei si chef, insa ceva s-a intamplat si… a ramas numai un plan.

Imi propusesem sa fac si alte lucruri, idei nu imi lipseau, insa iarasi… ceva… si au picat.

Deci nu imi fac planuri: ce voi avea chef si timp sa fac, voi face. Celelalte vor ramane undeva, pe un nor, intr-o lume a ideilor clarisiene🙂, nepuse in practica, dar proaspete si rabdatoare.

Si, ca sa va arat ca sarbatoresc, va fac cinste cu o melodie (numai cu melodia va fac cinste, caci de imagini va puteti lipsi).

Viva!🙂

4 thoughts on “re-inceputuri

  1. tetris spune:

    Sa fie intr-un ceas bun!
    Off topic: am inceput Peixoto. F interesanta!

  2. Belle de Jour spune:

    aha
    tetris a inceput romanu
    tz
    si eu o sa il incep cu seriozitate🙂
    astept sa vad
    ms anticipat🙂

  3. Vaca Verde spune:

    Wow, ce-i cu vantul asta?…🙂

Lasă un răspuns

