dezgropate

Zilele astea am facut o incursiune prin CD-uri cu poze mai vechi, incercand sa fac un album pe un site „de socializare”. Dupa ce m-am luptat cu zgarieturile unuia dintre CD-uri, am reusit sa recuperez niste poze din 2004, cand am fost pentru prima oara la zapada portugheza, in Serra da Estrela (nimic care sa se poata compara cu muntii nostri si cu zapada noastra, dar asta e, nu poti avea totul…). Cu ocazia calatoriei in nord, am facut o tura si prin alte localitati: trebuie sa va marturisesc ca nordul Portugaliei ma fascineaza prin maretie.

Iata cateva poze, la intamplare, din nord, de pe vremea aceea. Tineti-va bine, ca zilele astea vreau sa digitalizez poze si mai vechi (cine stie, poate chiar din pruncie🙂 sau nu…).

Serra da Estrela

Ponte de Lima (hm, ce aparat foto chior aveam!)

Ponte de Lima, manastirea Val de Pereiras

idem si la fel🙂

Ponte de Lima, noaptea

9 thoughts on “dezgropate

  1. Lady Io spune:

    Imi plac frunzele rosii🙂

  2. claudiu spune:

    Foarte faine pozele🙂
    Cam asa erau toate pe atunci, mai chioare😀.

  3. cheriero spune:

    pare interesanta zona, desi pozele sunt putin intunecate…

  4. r spune:

    nitel photoshop si se rezolva😀

  5. Miss Zebra spune:

    Mie imi plac asa cum sunt. Au parfum!

  6. coreamor spune:

    multumesc, mizz zebra! numai tu ma intelegi!🙂

Lasă un răspuns

