case

Imi plac casele. Imi place sa le simt energia cand pasesc in ele, sa le evaluez potentialul (estetic), sa le aranjez, sa le descopar secretele si fantomele.

Sunt case in care ma simt ca… acasa (desi nu imi apartin), in care ma simt bine „orientata” cumva (stiu, o sa va ganditi la feng-shui probabil, nu stiu exact cum functioneaza chestia asta, dar chiar cred ca functioneza…).

Ma atrag istoria unei casei, privelistea, decoratia, originalitatea, gradina eventual… comoditatea, lumina care intra… Sunt multe lucruri pe care le am in vedere si care ma fac sa ma simt bine cand ma duc undeva. Ma visez des in case misterioase, cu labirinturi de camere, toate diferite… Visez usi si ferestre, coridoare si gradini. Asa cum visez foarte des strazi, fatade vechi, pasaje…

Vreau sa va arat un coltisor (asa, cat sa nu intru in intimitatea unei familii) din casa unui amic englez, casa aflandu-se aici, in Algarve. E un loc in care calc intotdeauna cu drag, ma face sa respir bine si sa ma calmez. In jurul casei sunt o gramada de pomi fructiferi, cat vezi cu ochii…

8 thoughts on “case

  1. Rodica spune:

    Oh,case cu aspect maur,le ador!!!!

  2. Radu spune:

    Deci eu nu cred că asemenea case există pe lumea asta şi, mai mult, că cineva poate să spună despre una din ele: „asta e casa mea”. Nu cred şi basta.🙂

  3. coreamor spune:

    radu, offfff si daca-ti spun si ca a fost cumparata la un pret muuuult mai mic decat cel pe care il merita…. ma crezi?🙂

  4. Radu spune:

    A, aşa da, devine dintr-o dată muuuuult mai credibil🙂

  5. coreamor spune:

    hahaaaa vezi cum te-am convins? cand ma asteptam mai putin, iata, am reusit.

  6. r spune:

    pe mine nu. 😀
    vremurile cu case superbe si gradini imense, la preturi accesibile si usor de avut sunt in vremuri carora noi doar putem sa le plangem disparitia….
    eu ma multumesc cu peisajul drag si familiar😀 de ala ma bucur, pe ala pot pune mana…in cateva zile ce-i drept…..
    ah ce acri sunt strugurii :))

  7. cheriero spune:

    sunt superbe imaginile… am si eu o casa undeva la tara si merg acolo cat de des pot… e multa liniste si e foarte frumos…

Lasă un răspuns

