am bratara, am bratara!

Rar mi se intampla sa mi se puna pata pe vreo piesa, fie ea de bijuterie, de imbracat sau de altceva… Cand mi se pune, insa, ma topesc, ma zbat, caut solutii… Bine ca mi se pune rar, cum spuneam…

Ultima „pata” mi s-a pus pe o bratara ( eu nici macar nu prea port, caci am bratul foarte subtire, terminat cu mana mica), pe care am descoperit-o pe un site din Romania (Margot – regina margelelor). Trebuie sa precizez faptul ca, desi fac bijuterii (cand nu fac altceva), admir fara rezerve si creatiile altora, nu ma macina nici un fel de invidii pe talentul altora (se mai intampla), iar de cate ori prind un targ, plec de acolo cu bijuuri. Din pacate insa, nu prea ma uit pe situri de bijuterii pentru ca (v-am mai spus) ma tem sa nu ma inspir fara sa vreau din ceva anume. Imi place sa vad, dar evit. Iar cand vad, la o ocazie sau alta, vreau!

Asa s-a intamplat cu Margot: nu mai vazusem asa bratara, m-a fermecat pe loc si nu am rezistat, a trebuit sa o cumpar. Am primit-o azi (dupa ce am visat-o toata noaptea) si sunt teribil de incantata, asa ca trebuie sa v-o arat: functioneza ca o curelusa, e frumoasa foc si reflecta minunat lumina. Multumesc, Janina, nu stiu cum reusesti sa lucrezi cu chestii asa de mici, cu atata migala, dar rezultatul e frumos de tot!

6 thoughts on “am bratara, am bratara!

  1. haha, a sosit!!!!😀

    e faina tare…si pare fericita acolo, in Portugalia, cu atata lumina de reflectat 😉

    cred ca e inutil sa-ti urez sa o porti cu infinita placere!🙂

  2. r spune:

    oau! m-a impresioant numai cand mi-ai povestit-o…acumc a o si vad…ulala! sa o porti sanatoasa si la multa lumina…..si la cafele multe cu mine , bine inteles😀

  3. Vaca Verde spune:

    frumoasa foc! sa o porti sanatoasa!😉

  4. […] pm (bijuterii, prieteni) (premiu) Am primit, de la Margot – Magia Margelelor (care a facut bratara vietii mele ), un premiu-floricica, pentru care ii multumesc […]

Lasă un răspuns

