din urma

Amica mea Sonho de Lisboa mi-a atras astazi atentia asupra faptului ca nu prea am mai pus fotografii cu bijuuri pe blog. Observatie exacta, realitate pe care ati observat-o si voi, probabil. Ati avut insa rabdarea sa intrati aici si sa-mi ascultati numai povestile, fara bijuterii.

Ei bine, trebuie sa va informez ca nu m-am mai atins de bijuterii sau de materiale inca dinainte de Craciun: ma asteapta, parasite, pe masa din „atelier” (cititi „bucatarie” dezafectata), ma striga ori de cate ori trec pe langa ele. Ba chiar am lasat suportul cu vopsele si cutia cu sarma aproape in mijlocul drumului, ma impiedic de ele in fiecare zi de mai multe ori, in speranta ca acesta va fi IMPULSUL. Dar se pare ca nu… Nu stiu daca e ploaia de vina, daca e Peixoto sau Anul Nou. Stiu ca voi reveni la masa aceea foarte curand, mai ales pentru ca azi am primit, in sfarsit, mult asteptatele bilute de lemn alb cu care sa ma joc. Sper sa trec peste usoara descurajare si sa continui. Abia astept.

Sonho de Lisboa m-a provocat (din toata tiroida ei!🙂 ) sa pun azi aici poze cu piese pe care nu le-ati mai vazut, caci exista si astfel de piese, care mi s-a parut ca nu aduc nimic nou asa, in general… Coliere cu bile de lemn vopsit face multa lume, de aceea m-am grabit mereu sa va arat ce am crezut eu ca era mai original (ca inelele din lut sau cele cu fundita, sau medalioanele cu sarma, create numai din capul meu). Insa voi raspunde provocarii si voi pune aici poze cu cateva piese. Sonho de Lisboa, ai invins!🙂

Pe cel de mai sus il stiati cu argintiu, nu si cu auriu!

17 thoughts on “din urma

  1. claudiu spune:

    se cheama perioada de acumulare🙂
    o sa te impinga singure de la spate, ele, noile idei😉

    • coreamor spune:

      🙂 da, asa se intampla mereu. idei am, insa nu am tragere de inima… in dupa-amiaza asta insa am reorganizat „masa”, e un inceput… am bile noi si cutiute noi si goale. iupii!🙂

  2. Tino spune:

    Buna seara si La Multi Ani!.
    Vin si eu cu o rugaminte: imi poti furniza „bannerul” blogului? Ca sa sustin si eu cum si cat pot

  3. Rodica spune:

    Inelle m-au atins in punctul fericirii….situat in creier!!!Am innebunit!

  4. coreamor spune:

    rodica, pot sa te ajut cu ceva? cum sa innebunesti de la inele????? o aspirina, ceva?🙂

  5. coreamor spune:

    apa cu sare pentru micsorarea vaselor… sau nu! daca te ajuta cu ceva, inelele au stapane deja! te simti mai bine?🙂
    hmmmm… baie cu spuma… suna delicios!

  6. coreamor spune:

    poti sa mai posezi oricand. stockul meu se va muta in curand cu totul la Vaca Verde (pe care o poti vizita🙂 )

  7. cheriero spune:

    Foarte dragute creatiile tale. Multa inspiratie in continuare!

  8. Zigos spune:

    Bijuterii cu stil, multa culoare, poate reusesti sa faci niste poze mai profi pentru un succes mai mare!

Lasă un răspuns

